همکاری استادیاران جوان در کمیته پژوهشی با محوریت ارتقا فعالیت علمی

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران از همکاری تعدادی استادیار جوان در کمیته پژوهشی با هدف ارتقا فعالیت‌های علمی خبر داد.

نصرت‌اله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برای این که استعداد‌های جوان ما بتوانند مسیر ارتقا و فعالیت‌های علمی‌شان را بیشتر طی کنند و موفقیت‌ بهتری داشته باشند برنامه داریم در کمیته پژوهشی فود یک یا دو نفر استادیار جوان با یکدیگر همکاری کنند هزینه‌های آن‌ها را می‌پردازیم تا به این صورت کار تیمی با این رویه و فرهنگ در کشور انجام شود.

وی در ادامه تأکید کرد: استادان به صورت مشترک و در رشته‌های مختلف، در یک رشته و در دانشگاه‌های مختلف به صورت مشترک با یکدیگر همکاری می‌کنند و این به توسعه علم و فناوری و تحقق اهداف بالادستی کمک می‌کند.

ضرغام تصریح کرد: تحقق این هدف باعث می‌شود تا در یک رشته انرژی گر نو تحصیل کنیم که پژوهشگران ما در رشته‌های مختلف بتوانند با یکدیگر همکاری کنند و برای دانشجویان مختلف پروژه‌های مشترک تعریف کنند.

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران خاطرنشان کرد: این افراد هم از توان علمی خود و هم از ظرفیت‌های علمی خارج از کشور استفاده می‌کنند و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار