خطیبی: سوء استفاده برخی تعاونی‌ها در مسکن مهر ‌صفادشت

فرماندار ‌ملارد گفت: معضل دلالی باعث افزایش قیمت واحد های مسکن مهر ‌صفادشت در این شهرستان شده و متاسفانه برخی از تعاونی ها در این پروژه سوءاستفاده‌هایی داشته‌اند.

خطیبی: سوء استفاده برخی تعاونی‌ها در مسکن مهر ‌صفادشتبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهمن خطیبی فرماندار ‌ملارد در نشست ستاد مسکن مهر ‌صفادشت که با حضور جمعی از مسئولان ذیربط در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پروژه مسکن مهر در زمان دولت پیشین کلید خورد و مقرر بود که تا پایان فعالیت دولت قبل عملیات احداث و بهره برداری از آن به اتمام برسد.

وی افزود: خدمات خوبی در گذشته ارائه شده اما هنوز پروژه مسکن مهر با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند و با نقطه مطلوب فاصله دارد.

فرماندار ‌ملارد عنوان کرد: یکی از مشکلات پروژه مسکن مهر ‌صفادشت معطوف به دلالی‌هایی می‌شود که باعث افزایش قیمت واحد ها شده و برخی تعاونی ها نیز سوء استفاده‌هایی داشته‌اند که مقرر شده تا پایان ‌آذرماه مسائل و مشکلات تعاونی‌ها ارزیابی و بررسی شود.

خطیبی گفت: مشکلات مسکن مهر ‌صفادشت به دلیل عدم مدیریت اصولی و فقدان پیش بینی های لازم در ملزومات مورد نیاز طرح است.

وی افزود: با تامین زیر ساخت های بهداشتی، فرهنگی، ورزشی،‌امنیتی و ..... مشکلات این طرح رفع خواهد شد و بنای ما بر این امر استوار است که حتی‌المقدور در کوتاه ترین زمان ممکن نارسایی ها رفع شود و از نظر ما پرونده مسکن مهر ‌صفادشت باید تا پایان سال جاری بسته شود.

**انتقاد امام جمعه ‌ملارد از وضعیت مسکن مهر ‌صفادشت

حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان ‌ملارد در ادامه این مراسم با اشاره به لزوم تأمین زیر ساخت ها و امکانات مورد نیاز این طرح، گفت: مشکلات موجود، ارتباطی به مردم ندارد زیرا یک مبلغ تمام شده‌ای تعیین شده و از مردم و متقاضیان دریافت چنین واحد‌هایی اخذ شده تا مسکن مورد نیاز آنها تأمین و فراهم شود و اگر مشکلاتی وجود دارد ادارات و مسئولان ذیربط باید با اتخاذ تدابیری ویژه نسبت به رفع آن مبادرت ‌ورزند.

وی افزود: متأسفانه برخی از این فضا سوء استفاده می‌کنند و این موضوع بر بار مشکلات مردم افزوده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم رؤسای دستگاه های خدمات رسان با طرح مشکلات و کمبودهای این عرصه در خصوص راهکارها و نیاز های موجود در این پروژه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار