قتل عمو بخاطر باشگاه بدنسازی/ قاتل به زودی اعدام می‌شود

حکم قصاص پسر جوانی که در یک درگیری مرگبار عموی خود را کشته بود، از سوی دیوان عالی کشور تایید شد.

قتل عمو بخاطر باشگاه بدنسازی/ قاتل به زودی اعدام می‌شود
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ششم دی ماه سال 91 ماموران پلیس نازی آباد در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد، یک مرد 50 ساله به همراه پسر جوانش و همسرش با ضربات چاقو به شدت مصدوم شده که مرد میانسال به خاطر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و مادر و پسر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

بنابراین تحقیقات در این رابطه آغاز شد و در ادامه کارآگاهان دریافتند که این مقتول از سوی برادرزاده اش به قتل رسیده است که بلافاصله متهم دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی در بازجویی ها با اعتراف به قتل عمویش به ماموران گفت: بعد از فوت پدربزرگم خانواده ما و خانواده عمویم در آپارتمان پدربزرگم زندگی می کردیم. چند وقتی می شد که من قصد داشتم پارکینگ خانه پدربزرگم را به یک باشگاه بدنسازی تبدیل کنم. اما عمویم مخالفت کرد و تمام وسایل باشگاه را که خریده بودم شکست. برای همین از او کینه به دل گرفتم و دوست داشتم انتقام بگیرم.

وی افزود:روز حادثه پسرعمویم را در راهرو دیدم و سر همین موضوع با او درگیر شدم. بعد از آن عمویم و زن عمویم هم وارد دعوا شدند و دخالت کردند. همان لحظه پسرعمویم چاقویی از جیبش درآورد و می خواست به من حمله کند. من هم چاقویم را برداشتم و هر سه نفر آنها را زدم.

با اعتراف این پسر پرونده وی برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم در این شعبه محاکمه و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. صبح دیروز حکم قصاص این پسر به تایید قضات شعبه 16 دیوان عالی کشور رسید و به زودی به مرحله اجرا در می آید.

انتهای پیام/
برچسب ها: محاکمه ، قتل ، حوادث ، دادگاه ، قصاص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۳
Netherlands
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۴
حقش اعدام نیست تا کی میخوای دنبال حل ظاهری مشکل باشیم ؟ باید ریشه ای مشکلات حل شوند هر کسی اگر کاری میکنه دلیلش اتفاقیقه که افتاده پس تقصیر اونا بوده اگر هر کسی کار اشتباهی نکنه طرف مقابل جوابشو نمیده ! مقصر چیزی که همیشه میبینیم نیست بلکه مقصر اونیه که واسش اتفاق افتاده
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۰۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۴
این دیگه عذر بدتر از گناهه اگه قرار باشه تو هر دعوایی یکی بزنه اون یکی رو بکشه ک چی شد با وجود همین قانون میبینیم که هنوز قتل و آدم کشی وجود داره وای به حال وقتی که قصاص برداشته شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۴
فقط اعدام
آخرین اخبار