عملیات شهادت طلبانه جوان فلسطینی در جنوب سرزمین های اشغالی

در پی عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در جنوب سرزمین های اشغالی، دست کم 4 صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد شب گذشته 13 جوان فلسطینی را بازداشت کرده که جرم یکی از آنها حمله با سلاح سرد به شهرک نشینان و زخمی کردن 4 نفر از آنهاست.

"لوبا سمری،" سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: پلیس پس از دو ساعت عملیات جستجو، یک جوان 16 ساله فلسطینی را بازداشت کرد که از ساکنان روستای "بتیر" در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری و متهم به انجام حمله با سلاح سرد است.

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی در ادامه تصریح کرد: "دو فلسطینی نیز به اتهام همدستی با او بازداشت شدند."  وی اعلام کرد 10 فلسطینی از ساکنان کرانه باختری نیز هنگام تعقیب عاملان حمله با سلاح سرد، به اتهام ورود به سرزمین های اشغالی بدون دریافت مجوز از ارتش بازداشت شدند.

از سوی دیگر، پایگاه خبری فلسطین الیوم گزارش داد در پی عملیات شهادت طلبانه در شهرک "کریات گات" در جنوب تل آویو 5 صهیونیست زخمی شدند. این پایگاه به نقل از رسانه های صهیونیستی گزارش داد از 5 نفر از مجروحان، حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است. روزنامه یدیعوت احارونوت نیز اعلام کرد پلیس پس از 5 ساعت عملیات تعقیب و جستجو، توانست عامل عملیات را بازداشت کند.

این عملیات شهادت طلبانه تنها اندکی پس از آن انجام می شود که جان کری از قصد خود برای بازدید از منطقه و دیدار با سران رژیم صهیونیستی و فلسطینی به منظور کاستن از اقدامات خشونت آمیز خبر داد.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار