توماج:

بهترین فدراسیون 10 سال گذشته را داریم

دهگانه کار ایران گفت: در دوره فدراسیون قبلی در حق ما ظلم شد اما عملکرد فدراسیون جدید خوب است.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالجلیل توماج، دهگانه کار ایرانی در خصوص تمریناتش گفت: در حال حاضر در شهر خودم، بندر ترکمن و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنم. یک ساعت و نیم صبح و دو ساعت و نیم بعد از ظهر برنامه‌هایم را به فدراسیون ارائه داده‌ام و طبق آن دو ماه دیگر در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب در تهران اردو خواهم داشت.
 
وی در این خصوص تصریح کرد: همین که بتوانیم از امکانات داخل ایران استفاده کنیم خیلی خوب است، در بندر ترکمن به دلیل شرایط  جوی و بارندگی زیاد، تمرین سخت است اما در تهران و کیش بهترین شرایط فراهم است و داشتن اردو در این دو منطقه همان وضعیتی است که باید باشد، من دو سال پیش اردویی در دبی داشتم و دیدم فرق چندانی با ایران ندارد فقط مسئله آب و هوا بود که باعث می‌شد شرایط مناسبی داشته باشم.
 
توماج در خصوص عملکرد فدراسیون جدید گفت: فدراسیون آقای کیهانی، بهترین فدراسیونی است که در ده سال اخیر دیده‌ام، ایشان واقعا زحمت می‌کشند، برای لیگ سال آینده تیم جمع می‌کنند و روابط را با حوزه‌های غیر ایرانی گسترش می‌دهند، به طور مثال دیدار با رئیس فدراسیون دو میدانی کشور لیتوانی که به همین منظور انجام شد.
 
داوری به من گفت: دو و میدانی را کنار بگذار
 
وی در ادامه گفت: در فدراسیون دوره قبل رشته دهگانه به طور کامل فراموش و در حق ما ظلم شد. من تا به حال این حرف را منعکس نکرده بودم ولی حالا می‌گویم آقای داوری به من گفت: توماج، دو و میدانی را کنار بگذار و دنبال زندگی‌ات برو.
 
در حالی که من در مسابقات آسیایی هندوستان 2013 با اختلاف اندکی از حریف تونسی چهارم شدم و در این ورزش توانایی دارم. ایشان رفتار مشابهی با آقای سپهرزاد هم داشت که باعث شد او دلسرد شود و از این ورزش کناره گیری کند. من هم قصد داشتم همین کار را انجام دهم چون احساس کردم سه سال از عمر ورزشی‌ام تلف شده است اما زمانی که آقای کیهانی ریاست را بر عهده گرفت متوجه شدم ایشان نگاه یکسانی به همه ماده‌ها دارد و همین برایم انگیزه‌ای شد که تمریناتم را ادامه دهم تا در مسابقات شرکت کنم.
 
دهگانه کار ایرانی در پایان صبحت‌هایش گفت: به شخصه با آقای کیهانی صبحت کردم و با توجه به اینکه در هفتگانه شانس مدال دارم ایشان وضعیت را بررسی و درخواستم را قبول کردند، باید از آقای کیهانی بابت زحمات بسیاری که می‌کشند تشکر کنم. همچنین شهرستان ما هیچ حمایت کننده‌ای جز آقای حسین جعفری چوگان ندارد؛ از ایشان هم تشکر می‌کنم که حامی رشته دو و میدانی در شهرستان بندر ترکمن هستند.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار