احتمال غیبت پرسپولیسی‌های نفت مقابل استقلال

احتمال غیبت سید جلال حسینی و پیام صادقیان در دیدار نفت و استقلال قوت گرفت.

احتمال غیبت پرسپولیسی‌های نفت مقابل استقلال

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که تیم فوتبال نفت تهران باید چهارشنبه هفته جاری در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی تهران به مصاف استقلال برود، اما تمرین امروز این تیم با تشخیص علیرضا منصوریان تعطیل شد البته دلیل این تصمیم تمرکز بیشتر بازیکنان و استراحت یک روزه آنها عنوان شده است.

تمرینات نفت در روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز پشت درهای بسته برگزار می‌شود چرا که کادر فنی این تیم قصد ندارد در آستانه دیدار حساس با آبی پوشان پایتخت، برنامه‌های تاکتیکی و فنی نفتی‌ها در حضور اصحاب رسانه و معدود هواداران این تیم دنبال شود.

احتمال غیبت پرسپولیسی‌های نفت مقابل استقلال

سید جلال حسینی و پیام صادقیان بازیکنان سابق تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل جاری به عضویت نفت در آمده‌اند به احتمال فراوان نمی‌توانند شاگردان علیرضا منصوریان را مقابل استقلال همراهی کنند.

مدافع ملی پوش نفتی‌ها تاکنون نتوانسته به علت ریکاوری پس از مصدومیت در تمرینات این تیم شرکت کند و احتمال این که برای این تیم در دیدار با استقلال به میدان برود ضعیف است.

از طرفی پیام صادقیان هافبک نفتی‌ها نیز که به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل سپاهان غیبت داشت برای بازی کردن در دیدار این هفته زرد پوشان پایتخت منتظر دستور کادر پزشکی نفت است.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: نفت ، دیدار ، غیبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار