ترین‌های هفته دوازدهم

هفته دوازدهم به اتمام رسید و استقلال تهران با کسب 25 امتیاز صدرنشین و استقلال اهواز با 6 امتیاز قعرنشین است.

ترین‌های هفته دوازدهمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته دوازدهم لیگ برتر به پایان رسید و استقلال تهران با 25 امتیاز کماکان صدرنشین است و همنام اهوازی این تیم با کسب تنها 6 امتیاز قعرنشین است.

در این هفته لیگ 11 گل به ثمر رسید که میانگین گل در هر دیدار 1.37 گل است و از پرگل ترین دیدارها می توان به 2 نتیجه سایپا 2 بر یک ملوان و سپاهان 2 بر یک نفت که هر 2 دیدار 3 گل داشتند، اشاره کرد.

همچنین کم گل ترین دیدارهای هفته دوازدهم 2 نتیجه صفر بر صفر هستند که دیدارهای صبای قم، ذوب آهن و همچنین تراکتورسازی تبریز و سیاه‌جامگان جزء این بازی‌ها بودند.

بهترین تیم:

تیم فوتبال استقلال تهران با هدایت پرویز مظلومی موفق شد با حساب 2 بر صفر از سد فولاد بگذرد و تنها پیروز مهمان این هفته باشد.

2 گل آبی های تهران در این دیدار را جابر انصاری و پروپچیچ به ثمر رساندند.

بازیکن هفته:

بازیکن باسابقه نارنجی پوشان که شانزده سال است در این تیم توپ می زنند با پاس های عمقی و فرارهایش امان بازیکنان ملوان را برید تا به تنهایی سایپا را پیروز از میدان خارج کند.

همچنین این بازیکن در دقیقه 67 گل اول نارنجی پوشان را به ثمر رساند که یکی از ارکان اصلی این تیم برای پیروزی لقب گیرد.

بهترین سرمربی:

ایگور استیماچ صربستانی برای نخستین بار در لیگ پانزدهم روی نیمکت زردپوشان دیار نصف جهان نشست و موفق شد در دیدار مقابل نفتی ها، پیروز از زمین مسابقه خارج شود.

نفت ابتدا با گل علی قربانی در دقیقه 36 پیش افتاد، اما با گل به خودی بوحمدان و تغییر در نیمه مربیان، ایگور استیماچ صربستانی موفق شد سپاهان را پیروز از زمین مسابقه خارج کند.

مربی صربستانی در یک هفته و کسب 3 امتیاز کاری کرد که فرکی در طول شش هفته قصد این کار را داشت.

دیدار برتر:

در هفته دوازدهم و از ساعت 16:20 دقیقه 2 تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه غدیر به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان مظلومی موفق شدند این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهند.

هر چند به جز نتیجه، 2 تیم حملات زیادی را روی دروازه یکدیگر پی ریزی می کردند و نمایش خوبی را از خود ارائه می دادند که در پایان تماشاگران فولاد با شکستن شیشه و صندلی اعتراض خود را به نتایج این تیم اعلام کردند.

بهترین گلزنان:

تا پایان هفته دوازدهم مهدی طارمی با هفت گل آقای گل مسابقات لیگ است و پس از آن مهرداد محمدی و حسن بیت سعید با شش گل در رده‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار