داعش در تهران نداریم/ آمادگی 100 درصدی پلیس برای تامین امنیت اجلاس سران

سردار ساجدی نیا درباره حضور داعش در تهران،‌گفت: تاکنون چنین موردی نداشتیم.

داعش در تهران نداریم/ آمادگی 100 درصدی پلیس برای تامین امنیت اجلاس سرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران، سردار سرتیپ پاسدار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ستاد فاتب به اجرای طرح‌های امنیتی، حفاظتی و ترافیکی پلیس تهران برای برپایی هر چه باشکوه‌تر اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز اشاره کرد و اظهار داشت: امروز و فردا دوشنبه در ساختمان اجلاس در بزرگراه چمران حضور رؤسای کشورهای صادرکننده گاز را داریم و به همین دلیل، تمهیدات خاصی در این زمینه پیش‌بینی شده است.

این مقام انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: فردا از پیش از ظهر محدودیت‌های تردد را در محدوده‌های چمران، نیایش، زیر پل پارک‌وی، محدوه خیابان ولیعصر، ولنجک و محمودیه اعمال خواهیم کرد و از شهروندان ساکن در این مناطق خواهش می‌کنیم که همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

سردار ساجدی‌نیا گفت: فردا در مناطق یک، 2 و 3 تهران مراکز علمی، دانشگاهی و برخی مراکز دولتی تعطیل است.

وی به اقدامات امنیتی انجام شده برای اجرای این اجلاس اشاره و بیان داشت: همکاران ما در کلیه مناطق، معابر، هتل‌ها و مسیر تردد این افراد مستقر شده و حضور خواهند داشت.

فرمانده انتظامی تهران با توجه به برخی از تهدیدهایی که در کشورهای اروپایی به وقوع پیوسته، اظهار داشت: پلیس تهران، جان بر کف و فدایی مردم ایستاده است تا امنیت خوبی را در تهران برقرار سازد؛ شهروندان عزیز تهرانی نیز هیچ گونه دغدغه‌ای نداشته باشند.

سردار ساجدی‌نیا در مورد حضور داعش در تهران، گفت: هیچ گونه موردی از داعش در سطح شهر تهران نداریم و پلیس تهران آمادگی کامل را دارد تا اگر اتفاقی به وجود آید سریعاً اقدام کند.

این مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سؤالی در مورد برگزاری جلسات کاندیداهای انتخاباتی اظهار داشت: برای برگزاری هر گونه جلسات در سطح شهر تهران مجوز لازم است و اگر مجوز داشته باشند هیچ مسئله‌ای پیش نمی‌آید چرا که مسئول امنیت جلسات مجوزدار با پلیس است.

فرمانده انتظامی تهران در خصوص انتشار عکسی با این مضمون که فردی در مترو در حال استعمال شیشه است، گفت: به حمدالله همکاران ما در پلیس مترو حضور و تلاششان این است که امنیت برقرار شود.

وی تصریح کرد: در مترو مجموعه‌ای به نام حفاظت و حراست مشغول به کار است که 800 نفر به صورت شخصی در آن فعالیت می‌کنند که به همین منظور نیز جذب شده‌اند و باید این افراد همکاری بیشتری را داشته باشند.

سردار ساجدی‌نیا ادامه داد: استقرار در ایستگاه‌ها و متروها با مجموعه حراستی مترو است و با توجه به آنکه این افراد حقوق‌بگیر هستند باید برخورد کنند؛ اگر چه پلیس آمادگی کامل برای برخورد با این دسته از جرایم مشهود را دارد.

این مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سؤالی در مورد رشد قتل در تهران گفت: امسال بیش از 90 درصد قتل‌ها کشف شده و اکثر قریب به اتفاق پرونده قتل‌های سال گذشته نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی تهران در خصوص قتل‌های سریالی و یا تشابه قتلی خاطرنشان کرد: در تهران قتل‌های سریالی یا تشابه قتلی نداریم.

وی در خصوص دستفروشان بیان داشت: بحث دستگیری دستفروشان نیست بلکه بحث شناسایی و ساماندهی آنهاست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار