افشارزاده : اتفاقات اهواز نباید تکرار شود /تکلیف کرار به زودی مشخص می شود

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت : به طور کلی باید بگویم جالب نیست بخواهیم چنین اتفاقاتی را در فوتبال نظاره گر باشیم.

بهرام افشارزاده در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص اتفاقات پیش آمده در شهر اهواز اظهار داشت:در هر صورت با توجه به اتفاقاتی که در اهواز برای تیم ما رخ داد باید بگویم این مسائل باید هرچه زودتر رسیدگی تا شان فوتبال حذف شود.
وی افزود :در حال حاضر پیگیر این مساله هستم و حتی قرار است نامه ای را به کفاشیان ارائه دهم تا رئیس فدراسیون فوتبال نیز اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد. درهر صورت جالب نیست که این نوع اتفاقات بخواهد در فوتبال ما رخ بدهد. 
مدیر عامل باشگاه استقلال اظهار کرد :اهواز تماشاگران پرشور دارد که بسیاری از آنها هم طرفداران استقلال هستند و واقعا حیف است در شهری که چنین هواداران فهیم و ارزنده ای دارد شاید چنین اتفاقاتی باشیم .جا دارد از نیروی انتظامی و ناظر بازی هم تشکر کنم که همکاری لازم را در روز بازی انجام داده اند.
وی در مورد آخرین وضعیت کرار توضیح داد : قرار بود کرار به ایران بیاید تا قرار داد او را فسخ کنیم که هنوز این اتفاق رخ نداده و در حال حاضر اگر مدیر برنامه این بازیکن هم در جلسه حضور پیدا کند قرارداد کرار فسخ میشود اما باید بگویم مدیر برنامه وی نیز در اهواز به سر می برد .اما درصدد هستیم تا وضعیت این بازیکن هر چه زودتر مشخص کنیم.
وی همچنین در خصوص مطالبت و شکایت بازیکنان خارجی عنوان کرد :پیگیر شکایت بازیکنان خارجی هستیم و در این امر مانوسی فر نامه نگاری های لازم را انجام می دهد و امیدوارم با تامین بودجه از سوی اسپانسر پول بازیکنان خارجی نیز پرداخت شود.
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار