جریمه 20 میلیونی محمد جمشیدی

ملی‌پوش تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان به دلیل دیسکالیفه شدن در دیدار این تیم برابر شهرداری گرگان 20 میلیون ریال جریمه شد.

محسن داوری، سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با اعلام این خبر به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: صبح امروز تماسی از فدراسیون بسکتبال با من گرفته و حکم کمیته انضباطی درباره اتفاقات گرگان روخوانی شد. 

وی ادامه داد: در این  حکم آمده است، محمد جمشیدی، بازیکن پست 3 تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان که در دیدار برابر شهرداری گرگان به دلیل اعتراض ابتدا تکنیکال گرفت و سپس با حمله‌ور شدن به سوی داور دیسکالیفه شد، مبلغ 2 میلیون تومان جریمه نقدی شده است. 

سرپرست پالایش نفت آبادان ادامه داد: البته این چیزی بود که در حکم کمیته محترم انضباطی آمده است. ضمن اینکه در ادامه از من هم خواسته شده برای پاسخگویی به برخی ابهامات، سه‌شنبه در کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال حاضر شوم. 

داوری در پاسخ به این پرسش که آیا غیر از جریمه نقدی، جمشیدی با محرومیت هم مواجه شده است؟ توضیح داد: خیر کمیته انضباطی در حکم بدوی خود، این بازیکن را تنها جریمه نقدی کرده است. پیش از این محمد حسن‌زاده، دیگر بازیکن ملی‌پوش ما در هفته نخست با محرومیت روبرو شده بود که با پیگیری‌های ما آن محرومیت هم تعلیقی شد. 

تیم بسکتبال پالایش نفت فردا در آبادان میزبان شیمیدر تهران، صدرنشین سوپرلیگ بسکتبال ایران است. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.