پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی چه زمانی برای گزینش فراخوان می‌شوند؟

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌و پرورش گفت:‌ روند مصاحبه علمی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی تا آخر هفته به پایان می‌رسد و پس از آن نتایج را به سازمان سنجش ارسال می‌کنیم تا نمرات نهایی مشخص و کار گزینش آغاز شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد حسین سلیمی جهرمی در پاسخ به این پرسش که نتایج نهایی پذیرش افراد در مرحله مصاحبه علمی آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش چه زمانی اعلام می‌شود؟ اظهار داشت:‌ روند مصاحبه علمی داوطلبان هنوز به پایان نرسیده و قرار است، استان‌ها تا پایان هفته جاری نتایج مصاحبه را برای ما ارسال کنند.

وی افزود:‌ پس از ارسال نتایج مصاحبه علمی از سوی استان‌ها، این نتایج را به سازمان سنجش ارائه خواهیم کرد تا این سازمان، نمره کلی هر فرد را براساس سهم 70 درصدی آزمون و سهم 30 درصدی مصاحبه علمی مشخص کند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت:‌ سازمان سنجش نمرات 5 هزار پذیرفته شده نهایی در آزمون استخدامی را به ما ارائه می‌کند و پس از آن افراد را برای گزینش فرامی‌خوانیم.

سلیمی جهرمی تصریح کرد:‌ پس از اتمام فرآیند گزینش، پذیرفته شدگان نهایی در دوره آموزشی دانشگاه فرهنگیان حضور می‌یابند. این دوره آموزشی احتمالاً از نیمه آذر آغاز می‌شود. در پایان دوره، افراد پس از کسب گواهینامه معلمی از مهر 95 به دستگاه تعلیم و تربیت وارد می‌شوند.

منبع: تسنیم 

 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار