شهریان: موفقیت زنان ورزشکار حاصل توسعه متوازن ورزش در کشور است

معاون امور ورزش بانوان گفت: با توجه به حمایت های وزیر ورزش و جوانان نسبت به توسعه متوازن رشته های ورزشی به ویژه در بخش زنان ما شاهد این رشد هستیم.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رباب شهریان در مراسم تقدیر معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده از زهرا نعمتی بانوی المپیکی و پارالمپیکی کشورمان، یکی از بخش های اثرگذار در سطح ملی و بین المللی را ورزش دانست و گفت: نگاه حمایتی دولت یازدهم از ورزش زنان، تحولی بزرگ در ورزش کشور ایجاد کرده که جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: رئیس جمهوری در برنامه های این حوزه همیشه به نقشی که ورزش بانوان کشور در جوامع بین المللی نسبت به قهرمانی آقایان ایفا می کند، توجه دارد و همین نگاه باعث شده در دستگاه های مختلفی که در بخش ورزش فعال هستند این نگاه به وجود آید.

شهریان با بیان این که بسیاری از فعالیت ها در بخش ورزش زنان در دولت یازدهم برای نخستین بار اتفاق می افتد، گفت: با توجه به حمایت های وزیر ورزش و جوانان نسبت به توسعه متوازن رشته های ورزشی به ویژه در بخش زنان ما شاهد این رشد هستیم.

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با یادآوری قهرمانی های بانوان در ماه گذشته، افزود: کسب دو سهمیه المپیک و پاراالمپیک در آبان ماه امسال از سوی زهرا نعمتی اوج این موفقیت ها بود.

وی در ادامه با تاکید به این موضوع که فعالیت های زهرا نعمتی برای همه زنان جامعه انگیزه ایجاد کرد، گفت: وقتی زهرا قصد حضور در انتخابی المپیک را داشت به نظر کار سختی می آمد اما روحیه وی به قدری بالا بود که به سختی ها توجه نکرد و پیروز شد.

شهریان در عین حال افزود: زمانی که خانم نعمتی از من پرسید زهرا نعمتی را در یک جمله چگونه توصیف می کنید به او گفتم عشق و اراده خاصی دارد که کمتر در کسی دیده ام و این می تواند الگوی خوبی برای همه افراد معلول و سالم که به دنبال شرایط ورزش کردن می گردند، باشد.

وی از معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برای حمایت از بانوان کشور در همه عرصه ها تقدیر کرد و گفت: بی شک افتخارآفرینی زهرا نعمتی برای شما و مسئولان کشور ارزشمند است و همین موضوع باعث دیدار امروز شد.

معاون امور ورزش بانوان با بیان این که نقش معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در این افتخارآفرینی ها بسیار اثرگذار بوده، ‌اظهار داشت: هرکجا نیاز به حمایت داشتیم، دریغ نشد.

در ادامه زهرا نعمتی نیز با قدردانی از دعوت شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و رباب شهریان معاون وی به همراه رییس فدراسیون تیرو کمان همواره من را مورد حمایت خود قرار داده اند.هدف من برافراشته کردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جهانی است و تمام تلاشم را به کار می گیرم تا بتوانم در المپیک و پارالمپیک ریو بار دیگر این پرچم را به اهتزاز درآورم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار