در جمع خبرنگاران مطرح شد

حبیبی: مصادیق اصولگرایان برای انتخابات مجلس مشخص نشده است

دبیر کل مؤتلفه اسلامی در رابطه با ائتلاف اصولگرایان در جریان انتخابات گفت: مصادیق اصولگرایان برای انتخابات مجلس مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدنبی حبیبی دبیرکل جبهه مؤتلفه اسلامی در حاشیه مراسم ترحیم احمد نجابت با اشاره به موضوع ائتلاف اصولگرایان در جریان انتخابات مجلس آتی گفت: قطعا شرایط ائتلاف اصولگرایان در وضعیت فعلی بهتر از گذشته است و من اصولگرایی را سراغ ندارم که اعتقادی به ائتلاف نداشته باشد.

وی با اشاره به چگونگی ائتلاف اصولگرایان در جریان انتخابات افزود: شاید نتوان در مورد چگونگی ائتلاف اصولگرایان نظر واحدی داد چراکه نظرات همواره متفاوت است اما موضوع وحدت برای جریان اصولگرا امری است حتمی.

دبیرکل مؤتلفه اسلامی در ادامه درمورد توصیه شورای فقها به اصولگرایان اظهار داشت: توصیه روحانیون معزز همواره در وحدت اصولگرایان تأکید داشته تا با ائتلاف در انتخابات شرکت کنند.

نبی حبیبی در ادامه بیان داشت: همواره تلاشمان این است تا لیست واحد اصولگرایان را برای انتخابات هرچه سریعتر ارائه شود اما باید گفت هنوز مصادیق برای انتخابات مجلس مشخص نشده است.

دبیرکل مؤتلفه اسلامی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی‌بر اینکه آیا ائتلاف اصولگرایان حول محور جامعتین خواهد بود یا شورای فقها، خاطرنشان کرد: ما در این زمینه اختلافی نداریم البته جامعه مدرسین رسما اعلام کرده در انتخابات مجلس ورود پیدا نخواهد کرد. لذا قطعا از هدایت و سخنان بزرگان در موضوع انتخابات آتی استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار