کهتری: نعمتی حماسه ساز تاریخ تیروکمان ایران است

رئیس انجمن تیروکمان معلولین گفت: نعمتی با کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک، توانست حماسه ساز تاریخ تیروکمان ایران باشد.

کهتری در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه مستقیم با 4 ورزشکار شرکت کردیم و توانستیم 3 مدال طلا و 2 سهمیه بدست آوریم و نعمتی با وجود داشتن سهمیه المپیک ،توانست 2مدال طلا و 1 سهمیه پارالمپیک تیم را به خود اختصاص دهد.
 
وی افزود: تاکنون موفق به دریافت 6سهمیه مستقیم شدیم و امیدواریم در مسابقات جهانی چک در بخش کامپونه بانوان سهمیه دیگری به دست آوریم و در 4 رشته در ریو فعال باشیم.

کهتری در خصوص شرایط میزبانی گفت: با وجود اینکه یک سال و نیم پیش میزبانی تایلند مشخص بود اما سایت ثبت نام مشکل داشت و از طریق تلفن اسامی بازیکنان را اعلام کردیم و برنامه مسابقات مدام در حال تغییر بود و استرس بازیکنان مبنی بر از دست دادن رقابت زیاد بود و شرایط روحی بدی را تجربه کردند و ما به صورت شفاهی به ناظرین شکایت کردیم.

کهتری ادامه داد: داوران همه کشورهای آسیایی بودند و 3 داور از ایران نیز حضور داشتند و داود نعمتی به عنوان معاون اجرایی بازی‌های ریو 2016 انتخاب شد که برای تیم داوری ایران افتخار بزرگی است.

وی در پایان گفت: تیم‌های حاضر در تایلند از نظر فنی ضعیف بودند و این موضوع شرایط خوبی را برای کمانداران ما به وجود آورد و با استفاده از این فرصت توانستیم 2سهمیه به دست آوریم.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار