زن میانسال در دادگاه خانواده:

شوهرم توقع دارد دخترم خرج زندگیمان را بدهد

زن میانسال زمانیکه دید شوهرش از دختر او وقع دارد سرکار برود و خرج زندگیشان را بدهد، به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش زوج میانسال با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند. زن میانسال در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی از وقتی با شوهر دومم ازدواج کرده‌ام او دیگر سرکار نمی رود و در خانه می نشیند. حالا بیکاری اش بماند، او توقع دارد که دخترم از صبح تا شب کار کند و تمام حقوقش را به او بدهد.

وی در ادامه افزود: از وقتی ازدواج کرده‌ام دختر بیچاره‌ام خرج زندگیمان را می دهد و هرچه هم از شوهرم می خواهم سرکار برود، فایده ای ندارد. او می گوید پیر شده و نمی خواهد سرکار برود. آخر مگر دختر من چه گناهی کرده است که باید با ازدواج من زندگی اش عوض شود و خرج دو نفر را بدهد. من شوهر کردم که سرپرست زندگی ام باشد و از من حمایت کند، نه اینکه او هم سرباری باشد برای زندگی من و دخترم. برای همین تصمیم به جدایی گرفتم و دوست ندارم حتی یک لحظه دیگر در کنار این مرد زندگی کنم.
 
در ادامه مرد میانسال نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من پیر شده ام و دیگر وقتش رسیده بود که در خانه بمانم و استراحت کنم. از طرفی هم وقتی با همسر دومم ازدواج کردم متوجه شدم که دخترش کار می کند و در آمد خوبی هم دارد. حتی می دانستم که او خرج زندگی مادرش را هم تامین می کند. برای همین تصمیم گرفتم در خانه بمانم. اما همسرم سر این موضوع جنجال به راه انداخته و می خواهد از من جدا شود. حالا که او اینطور می خواهد من هم دیگر نمی خواهم در کنار این زن زندگی کنم.
 
در پایان قاضی تلاش کرد تا این زوج را از جدایی منصرف کند، ولی وقتی اصرار آنها را دید رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد و به این زوج نیز فرصت داد تا بیشتر در مورد جدایی فکر کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
این که مرد نیست نامرده !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۴
عحب مرد پر رویی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
مرد هم مردای قدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
ای زن ساده... با این ازدواج کردنت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
چه رویی داره این مرده خجالتم خوب چیزیه
آخرین اخبار