اخبار باشگاه استقلال؛

از سرگیری تمرینات استقلال

تمرینات تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز تعطیلی از امروز از سرگرفته خواهد شد.

از سرگیری تمرینات استقلال

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تمرینات آبی پوشان پایتخت بعد از تعطیلی یک روزه از سوی کادر فنی از امروز آغاز خواهد شد.

استقلالی‌ها با نظر کادر فنی تا زمان برگزاری دیدار برابر نفت تهران در چارچوب رقابت‌های جام حذفی پشت درهای بسته برگزار می‌شود. به این ترتیب آبی پوشان امروز و فردا تمرینات خود را پشت درهای بسته و بدون حضور اهالی رسانه و تماشاگران برگزار خواهند کرد.

مصدومیت سه هفته ای هافبک استقلال

محمدرضا خرسند نیا هافبک آبی پوشان پایتخت در بازی مقابل فولاد از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و وضعیت این بازیکن بعد از انجام ام آر آی مشخص شد بر همین اساس این بازیکن به مدت سه هفته باید به فیزیوتراپی و آب درمانی بپردازد تا بتواند از هر لحاظ آمادگی خود را بدست آورد از همین رو خرسند نیا به مدت سه هفته از میادین دور خواهد بود و نمی‌تواند آبی پوشان را همراهی کند.

چشمی محروم نیست

با توجه به اینکه گفته شده بود روزبه  چشمی هافبک دفاعی استقلالی‌ها به دلیل دریافت اخطار در بازی گذشته خود نمی‌تواند استقلالی‌ها را در بازی روز چهارشنبه در مقابل نفت در چارچوب رقابت‌های  جام حذفی همراهی کند اما مسئولان استقلال پس از استعلام از سازمان لیگ مشخص کردند که این بازیکن هیچ گونه مشکلی برای همراهی استقلال در برابر نفت ندارد. بنابر این چشمی می‌تواند در بازی روز چهارشنبه در مقابل نفت برای استقلال به میدان برود.

زمان وعده اسپانسر استقلال فرا رسید

با توجه به اینکه اسپانسر باشگاه استقلال نتوانسته قسط دوم خود را در تاریخ 15 آبان ماه پاس  کند از همین رو و با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است این اسپانسر امروز به وعده خود عمل کند و قسط دوم را در اختیار مسئولان و به حساب باشگاه واریز نمایند. از همین رو باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا اسپانسر استقلالی‌ها به وعده خود عمل خواهد کرد یا خیر.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ، استقلال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار