در نطق میان دستور؛

نعمتی: دولت با استفاده از ظرفیت‎های کشور اقتصاد کشور را احیا کند

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت با استفاده از ظرفیت‌های فراوان کشور اقتصاد را احیا کند.

/////////
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد، در صحن علنی مجلس، با اشاره به تصویب طرح برجام در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام با همه حاشیه‎های ریز و درشت و بداخلاقی‌ها و تجمع‎ها غیرقانونی به تصویب مجلس و شورای نگهبان رسید و در حقیقت از گردنه سخت عبور کرد. 

نعمتی با اشاره به مخالفت‌های برخی نمایندگان با تصویب برجام، گفت: عده‎ای از نمایندگان به گونه‌ای رفتار می‌کنند که آزادی افکار را از سایرین گرفته و سعی در قبولاندن افکار خویش به دیگران دارند و با این اعمال دیکتاتورانه خود را پیرو اهل بیت(ع) می‎نامند، در حالیکه چنین رفتاری با انقلابی‎گری همخوانی ندارد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: این افراد خود را چکیده اصولگرایان می‌دانند، آیا دروغ، تهمت زدن و فحاشی کردن جزئی از رفتار انقلابی است؟ اینان بدانند که مجلس بیدار است و نمایندگان عصاره ملت هستند.

نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به پایان فعالیت کمیسیون برجام بیان داشت: اقدامات کمیسیون برجام به اتمام رسیده و به تاریخ پیوسته است، جلسات بعدی این کمیسیون با چه مجوزی تشکیل می‌شود و دولت موظف است که نگرانی‌های رهبری، مردم و نمایندگان مجلس را در اجرای برجام رفع نموده و با اجرای دقیق قانون که بهانه را از مخالفین این طرح می‌گیرد، مقدمات را برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی فراهم نماید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: دولت با استفاده از ظرفیت‌های فراوان کشور اعم از نیروی انسانی متخصص، معادن غنی و صدها انرژی‌ خدادادی و همچنین بازار 70 میلیونی مصرف‌کنندگان داخلی، اقتصاد کشور را از نو احیا کرده و این مهم نیازمند عزم و اراده قوی از سوی دولتمردان است.


نعمتی با یادآوری کینه دشمنان انقلاب اسلامی، بیان داشت: هرگز نباید از کینه دشمنان غافل شد و صدالبته آمریکا و انگلستان بدانند همچنان دشمن شماره یک دولت و ملت ایران هستند.

نماینده مردم اسدآباد با تذکر به سران سلطه درباره تروریسم، اظهار داشت: کشورهای حامی تروریسم از جمله آمریکا، انگلستان و فرانسه بدانند که تروریسم در هر شکل و روشی چه خوب و چه بد، شر محسوب می‌شود و سرانجام حمایت اینان از تروریسم دامن خود و ملت‌شان را گرفت.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تشکر از رئیس جمهور برای کاهش نرخ تورم گفت: رکود در کشور مانند موریانه تمام ارکان تولید را نشانه گرفته و اکثر کارخانجات را به تعطیلی کشانده است. از دولت محترم انتظار می‌رود در تامین نقدینگی تولیدکنندگان، بخش مسکن و بخش‎های صنعت و معدن اقدامی جدی داشته باشد.

بهروزی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خطاب به نوبخت بیان داشت: در دولت قبل بودجه در زمان مقرر ارائه نمی‌شد، اما با اینکه بودجه در زمان مقرر به مجلس ارائه و به تصویب رسیده، اما اجرای آن با تاخیر 5_6 ماهه مواجه شده که موجبات نگرانی در کشور را فراهم کرده است.

وی در پایان خطاب به حجتی، وزیر جهاد کشاورزی گفت: از ایشان انتظار می‌رود که فکری برای صادرات و خرید محصولات کشاورزان و کمک به کشاورزان این استان بنماید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار