نکونام:می توانستیم رئال را 6 تایی کنیم!

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال که سابقه گلزنی به رئال مادرید را دارد برای بارسایی ها کری خواند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی که سال ها جلوی رئال و بارسا با آنهمه ستاره بازی کرد، شنبه شب کارشناس ال کلاسیکو بود. او در شبی به صدا و سیما رفت و کارشناسی کرد که خیلی از کارشناس ها می خواستند روبروی دوربین بنشینند. اما از آنجا که نکونام خودش سال ها در اسپانیا بازی کرده بود، با وجود تلاش بعضی از کارشناس ها، قرعه به نامش افتاد.

نکونام یک بارسایی است و بارها هم این مسئله را به زبان آورده ولی تلاش کرد در این برنامه تنها از بعد کارشناسی به این مسابقه نگاه کند. در پشت صحنه برنامه اما تا دلتان بخواهد رضا جاودانی مجری قدیمی سیما با او و محمدرضا احمدی کری خواند. احمدی هم مثل نکونام بارسایی است. در پایان بازی وقتی دوربین به استودیو آمد، رضا جاودانی گفت: «فاجعه نیست. حالا رئال به بارسا باخته.» که احمدی با لبخند گفت: «فاجعه نیست در زمین خودتان از بارسا 4 گل خورده اید؟» نکونام هم در این لحظات می خندید. کاپیتان سابق تیم ملی که اتفاقا با رئالی ها زیاد کری می خواند، با خنده می گوید: «کری خوانی که زیاد داشتیم و این را تکذیب نمی کنم.» او ادامه می دهد: «به نظرم در این مسابقه حتی بارسا می توانست رئال را 6 تایی کند. تیم خیلی خوب و مسلط بازی کرد. البته رئال هم موقعیت هایی داشت ولی فراموش نکنید بارسا هم غیر از 4 گلی که زد، چند موقعیت خوب دیگر از دست داد.» نکونام در پاسخ به این سوال که برای کدامیک از دوستان رئالی ات کری خوانی کردید، می گوید: «می خواستم برای کریم انصاری فرد کری بخوانم که زنگ زدم و جوابم را نداد!»

نکونام سابقه گلزنی به رئال مادرید را در برنابئو دارد. او قبل از بازی پیش بینی کرده بود که بارسا کار سختی در این ورزشگاه دارد اما شاگردان انریکه با برتری کامل توانستند برنده این مسابقه شوند.

منبع: خبرآنلاین

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نکونام ، رئال ، بارسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.