متهم: به خاطر موفقیت‌های قربانی دست به هتک حیثیت او زدم

عامل نشر اکاذیب و هتک حیثیت در شبکه اجتماعی تلگرام از سوی پلیس فتا استان قزوین شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شكایت شخصی مبنی بر هتك حیثیت و نشر اكاذیب بر علیه وی در شبكه اجتماعی تلگرام ،  و نوشتن مطالب كذب و دروغ برای تشویش اذهان عمومی، بلافاصه در این خصوص پس از هماهنگی با مقام قضایی پرونده تشکیل و موضوع در دستور كار مأموران پلیس فتا این استان قرار گرفت .  
 
وی ادامه داد : کارشناسان این پلیس طی یکسری اقدامات فنی و تخصصی متهم 23ساله  خانم و ساکن قزوین را شناسایی و با مجوز قضایی دستگیر کردند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین عنوان داشت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا در ابتدا منکر هرگونه ارسال پیامک و هتک حیثیت و نشر اكاذیب در شبكه اجتماعی تلگرام شد اما در مواجه با ادله و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر هتک حیثیت شاکی اعتراف کرد .
 
سرهنگ "سلمان امیری" تصریح کرد: متهم دلیل خود را از این اقدام حس انتقام جویی به خاطر موفقیت شاكی در حرفه  خود در سطح شهر بیان کرد.
 
امیری خاطر نشان کرد: به افرادی كه در فضای مجازی و شبكه های اجتماعی اقدام به هتك حیثیت و نشر اكاذیب علیه همدیگر می کنند، هشدار داده می شود  طبق ماده 17 قانوم جرایم رایانه ای با اثبات عمل مجرمانه آنها باید پاسخگوی قانون و مسئول عمل مجرمانه خود باشند.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار