شیراز؛

فارس میزبان چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب سوم تا هشتم آذرماه در شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از پیش بینی توزیع یک میلیارد و 300 میلیون ریال بن در نمایشگاه بزرگ کتاب امسال خبر داد و گفت : امسال 30 تا 70 درصد تخفیف برای خرید کتاب در نظر گرفته شده است.

محدث افزود : بیش از هزار غرفه و 700  ناشر مستقل و نمایندگی در زمینه های کتاب های عمومی ، دانشگاهی ، هنری ، مولف ، کودک و نوجوان ، بین المللی و استانی تازه های نشر خود را ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه برنامه های جنبی نمایشگاه کتاب فارس متفاوت از دوره های پیشین است و در طول این رویداد بزرگ فرهنگی هر یک از 6 روز برپایی به یک شهرستان اختصاص دارد ، ادامه داد : غرفه هایی چون آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع )، دانشکده علوم قرآنی ، کنگره سرداران شهید ، بنیاد حفظ آثار ، بنیاد شهید ، حوزه علمیه و نهاد کتاب خانه های عمومی استان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.  

محدث تصریح کرد : بازدید از این نمایشگاه از ساعت 10 تا 19 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی واقع در شهرک گلستان شیراز با حضور مسئولان کشوری و استانی ، سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد ، آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز ، و سید محمد علی افشانی استاندار فارس و رونمایی از سه کتاب نفیس کار خود را آغاز می کند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.