با Google Map ؛

ترافیک تهران را آنلاین دنبال کنید + آموزش

شما می توانید با استفاده از Google Map ترافیک تهران را لحظه به لحظه دنبال کنید.

به گزارش دریچه فناوری  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل در سرویس نقشه خود یعنی گوگل مپ امکان مشاهده لحظه‌ای ترافیک تهران را فراهم کرده است. برای آگاهی از نحوه استفاده از این سرویس با ما همراه باشید.

ترافیک تهران را آنلاین دنبال کنید + آموزش


یکی از ویژگی های مفید گوگل مپ در دنیا، قابلیت مشاهده لحظه ای ترافیک روی نقشه است. این قابلیت کمک می کند تا کاربر بتواند در زمان مسیریابی، مسیری را انتخاب کند که ترافیک کمتری دارد. حالا به نظر می رسد این ویژگی مفید روی نقشه گوگل در ایران نیز فعال شده و فعلا شهروندان تهرانی می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

همچنین علاوه بر نمایش آنلاین ترافیک، قابلیت مشاهده مسیرهای در دست تعمیر و بسته شده نیز با علائم مشخصی امکان پذیر شده است. برای استفاده از این ویژگی در اپلیکیشن گوگل مپ تنها کافیست نوار سمت چپ اپلیکیشن را باز کرده و گزینه Traffic را انتخاب کنید. سپس شما می توانید ترافیک لحظه ای تهران را روی نقشه مشاهده کرده و در هنگام مسیریابی به سمت مقصد متوجه شوید که کدام مسیر خلوت تر است.

ترافیک تهران را آنلاین دنبال کنید + آموزش




بطور مشخص رنگ سبز برای مسیرهای روان، رنگ زرد برای مسیرهای نیمه سنگین و رنگ قرمز برای مسیرهایی با ترافیک سنگین استفاده شده است. در مسیرهایی که به رنگ سفید مشخص شده‌اند نیز اطلاعاتی از وضعیت ترافیک وجود ندارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۴
چطور می تونم این نرم افزارو دانلود کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۴
چرا پس کار نمیکنه؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار