برگزاری تور روزنامه‌گردی فعالان نشریات دانشجویی

مدیر روابط عمومی دبیرخانه جشنواره نشریات دانشجویی از برگزاری تور روزنامه‌گردی برای دانشجویان فعال در نشریات دانشجویی خبر داد.

ایمان سمیعی‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده، برای دانشجویان فعال در نشریات دانشجویی دانشگاههای کشور تور روزنامه‌گردی در حال برگزاری است. 

وی با بیان اینکه تور‌ها در روزهای از پیش تعیین شده برای دانشجویان یک دانشگاه فعال شده است، ادامه داد: پس از هماهنگی با رسانه‌ها از جمله روزنامه‌ها و برخی خبرگزاری‌ها برای انجام بازدید‌ها، هر بار دانشجویان یک دانشگاه از یک رسانه بازدید به عمل می‌آورند. 

به گفته مدیر روابط عمومی دبیرخانه جشنواره نشریات دانشجویی، دانشجویان تاکنون از روزنامه‌های کیهان و اطلاعات بازدید به عمل آورده‌اند و در روزهای دیگر نیز هماهنگ شده تا سایر رسانه‌ها میزبان دانشجویان باشند. 

سمیعی‌پور تعداد دانشجویان استقبال کننده از این تور را تاکنون ۲۵۰ نفر اعلام کرد که در قالب تورهای ۳۰ نفره به رسانه‌ها سر می‌زنند. 

این مقام مسئول درباره هدف از برگزاری تور روزنامه برای دانشجویان فعال در نشریات دانشجویی، اظهار داشت: در راستای برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی در آذرماه جاری، تور روزنامه گردی برای دانشجویانی که در جشنواره نشریات دانشجویی فعال هستند، فعال شد. 

وی تاکید کرد: برنامه‌های آموزشی دیگری در قالب برگزاری کارگاه‌ها و سایر دوره‌ها برای دانشجویان فعال در نشریات دانشجویی فعال خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.