جعفری: عمده بحث با عباسی مشکلات مالی تراکتور بود

مدیرعامل سابق تراکتورسازی گفت: واگذاری مغازه در شورا تصویب شده و به شهرداری انتقال داده شده است.

جعفری: عمده بحث با عباسی مشکلات مالی تراکتور بود
محمدحسین جعفری، در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مناظره با عباسی مدیر عامل تراکتورسازی اظهار کرد: در واقع مناظره خاصی نبود و در یک برنامه محلی که من مهمان تلفنی بودم در خصوص مشکلات مالی و جریمه‌ها صحبت کردیم.

وی در ادامه افزود: در این گفتگو قصد ما کمک به تراکتورسازی بوده است و عمده صحبت‌ها در خصوص مشکلات تیم در زمان مدیریت من و در این زمان بوده است.

جعفری، در پاسخ به این سؤال «شما گفته‌اید پرونده مالی باشگاه به مشکل خورده است»، تصریح کرد: من در خصوص یک سری مشکلات حرف زدم اما این نکته گفته نشده که پرونده مالی به مشکل خورده است زیرا اطلاعی ندارم فقط در خصوص یک سری مشکلات حرف زده شد.

مدیرعامل سابق تراکتورسازی در مورد قضیه آنسلمو هم گفت: به مدیریت باشگاه ارتباط پیدا می‌کند اما اعلام شده که مشکل این بازیکن حل شده و مبالغش را دریافت کرده است.

وی در مورد واگذاری مغازه‌ها به تراکتورسازی گفت: در خصوص این قضیه باید عنوان کنم که در شورا تصویب شده است اما دیگر ارتباطی به شورا پیدا نمی‌کند، زیرا وارد بدنه شهرداری شده و تراکتوری‌ها باید از طریق شهرداری اقدام کنند.

جعفری ادامه داد: اطلاعی ندارم که آیا پی‌گیر شدند یا نه، زیرا به شورا ارتباطی پیدا نمی‌کند این مسئله از تصویب شورا گذشته است.
مدیر عامل سابق تراکتورسازی افزود: البته ظاهراً ساختمانی به این باشگاه واگذار شده است.

وی یادآور شد: امیدوارم که در نهایت تراکتور با همت و تلاش مدیران و مسئولان باعث شادی دل هواداران شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: تراکتورسازی ، مغازه ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار