جزئیات برگزاری سومین هم اندیشی دانشجویان و دانش آموختگان خارج از کشور

سومین هم اندیشی دانشجویان و دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور دی ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان و اساتید ایرانی خارج از کشور هر ساله در ایام تعطیلات ژانویه مصادف با دی ماه اقدام به برگزاری این هم اندیشی می کند که امسال سومین دوره آن برگزار می شود.

این هم‌اندیشی برای سومین سال متوالی با شعار «‌اعتماد، تعامل، فرهنگ» از سوی این نهاد با دعوت از دانشجویان تأثیرگذار و دانش‌آموختگان برتر و موفق ایرانی که دانش آموخته دانشگاه‌های معتبر خارجی هستند در دستور کار قرار گرفته و طی دو روز با ارائه برنامه‌های متفاوت و مناسب برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی نهاد نمایندگی، بررسی زمینه‌های همکاری و تعامل در حوزه‌های فرهنگی، علمی و اقتصادی با بخش‌های مختلف کشور و ارائه راهکار توسط شرکت‌کنندگان در هم‌اندیشی و تبادل تجارب موفق و ارزشمند علمی، فرهنگی، اقتصادی میان دانش‌آموختگان و دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور از اهداف این هم اندیشی اعلام شده است.

این هم اندیشی روزهای 6 و 7 دی ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود و از بهترین آثار برگزیده که به دبیرخانه همایش ارسال شده تقدیر به عمل می‌آید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.