داورزنی:تغییرات در تیم ملی ضروری بود

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تغییرات در تیم ملی ضروری بود تا مقدمات صعود برای ما فراهم شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا داورزنی در نشست خبری در هتل آکادمی فوتبال  گفت:ما بحث های مختلفی با کواچ داشتیم. حتی درباره بازی تدارکاتی با آمریکا هم بحث داشتیم. به جرات در دوران کواچ هیچ بازیکنی را فدراسیون به آقای کواچ تحمیل نکرده بود. سرمربی تیم ملی اختیار تام در انتخاب بازیکن داشت. اگر دقت می کردید در آن تیم چندین بازیکن حضور نداشتند ولی باز هم به نظر سرمربی احترام گذاشتیم.

داورزنی در خصوص انتخاب همکاران کواچ نیز گفت: ما در خصوص همکاران وی هم هیچ وقت نگفتیم که کدام مربی روی نیمکت بنشیند یا فلان مربی نباشد. تنها به وی می گفتیم که نگران این هستیم کادر انتخاب شده توانایی لازم را برای کمک به سرمربی نداشته باشد. حتی دوستان مثال می زدند که تیم صربستان را ببینید که گربیچ از چه کسی روی نیمکت استفاده می کند یا کادری که آنتیگا برای تیم ملی لهستان برگزیده است.

وی در بخشی از صحبت هایش درباره انتخاب سیچلو در کنار لوزانو گفت: ما به این دلیل که سیچلو سه سال در والیبال ایران کار کرده بود وی را انتخاب کردیم. از طرفی بازیکنان هم عملکرد وی را قبول دارند. ایشان کمک بسیار خوبی است و می‌تواند واقعا به لوزانو کمک کند. در جلساتی که برگزار کردیم به این نتیجه رسیدیم ترکیب لوزانو و سیچلو می تواند برای تیم ملی ایران خوب باشد. با این حال راضی نشدیم و از افشاردوست خواستیم به همراه خوش خبر از نزدیک تمرینات و بازی‌های تیم باشگاهی لوزانو را ببینند تا دیسیپلین وی را زیر نظر بگیرند.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه رسیدن به این مرحله برای ما دشوار بود گفت: ما در سه مرحله برای رسیدن به هدف خود تلاش کردیم. در مرحله اول سال ۲۰۰۸ بود که با زوران گاییچ حمله کردیم به هدف خودمان. در مرحله دوم به نتایج خوبی رسیدیم و در مرحله سوم نتایج تمام تیم هایی که با آنها بازی داریم را زیر نظر گرفتیم و نتایج آنها برای ما مهم بود که اینگونه شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: داورزنی ، معروف ، تعویض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار