تهران میزبان مسابقات قهرمانی کشور تکواندو پس از یک دهه

مسابقات قهرمانی کشور تکواندو 4تا 7 آذرماه به میزبانی هیات استان تهران در سالن قدیر برگزار می شود.

مسعود لشگری سرپرست دبیری هیات تکواندو استان تهران به  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: خوشبختانه پس از یک دهه ، با موافقت فدراسیون تکواندو امتیاز میزبانی مسابقات قهرمانی کشور به هیات تکواندوی استان تهران داده شد.برهمین اساس تمام تلاشمان بر این است تا این میزبانی به نحو احسن انجام شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه با فاصله کمی بعد از مسابقات قهرمانی کشور ، قرار بود طبق روال گذشته رقابت های تکواندوی جام سفیر برگزار شود، با صلاحدید مسئولان فدراسیون تگواندو جام سفیر برگزار نمی شود و مسابقات قهرمانی کشور با عنوان جام سفیر برگزار می شود.
حضور سفیر کره در افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور تکواندو
لشگری افزود: این رقابت ها از 3 آذر ماه با ورود تیم ها آغاز می شود و مراسم افتتحاییه آن عصر روز چهارشنبه 4 آذر با حضور سفیر کره جنوبی و جمعهی از مسئولین ورزش کشور در سالن غدیر برگزار می شود و جوایز این رقابت ها شرکت ال جی بر عهده دارد.
سی و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در بخش آقایان و بیستمین دوره این مسابقات در بخش بانوان با حضور 33 تیم از سرار کشور و 800 تکواندوکار زن و مرد طی 4 روز با هم به رقابت می پردازند و تکواندوکاران در خوابگاه پزوهشکده وزارت علوم ساکن می شوند. 
وی در پایان خاطر نشان کرد : رقابت های قهرمانی کشور در بخش آقایان طی روزهای 4 و 5 و در بخش بانوان 6و 7 آذر برگزار می شود. همچنین برای هر چه بهتربرگزار شدن این مسابقات از 88 داور برتر کشور در دو بخش بانوان و آقایان دعوت کرده ایم تا قضاوت این رقابت ها را بر عهده داشته باشند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار