شیوه تمرینی متفاوت ‌سرخپوشان

تیم فوتبال پرسپولیس برای تمرین بعد از ظهر فردا به دو گروه تقسیم می‌شود و در دو زمان متفاوت تمرین می‌کند.

شیوه تمرینی متفاوت ‌سرخپوشان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان طبق برنامه تمرینی برانکو، تمرین سرخپوشان از ساعت 11 آغاز می‌شود و تمرین بعدازظهر هم در دو نوبت خواهد بود و از ساعت 17:18 آغاز می‌شود.

در تمرین اول بعد از ظهر که از ساعت 17 شروع می‌شود دروازه بان‌ها و مدافعان شامل سوشا مکانی، مرتضی قدیمی پور، ایمان صادقی، محمد انصاری، بابک حاتمی، مایکل اومانیا، اوکاماریچ و وحید حیدریه حضور دارند.

گروه دوم که از ساعت 18تمرین می‌کنندهافبک‌ها و مهاجمان هستند که شامل کمال کامیابی نیا، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، فرشاد احمد زاده، محسن مسلمان، محمد رحمتی، میلاد کمندانی، رونا خالقی فر، علی علیپور، امید عالیشاهو جری بنگستون و سید علی فاطمی می‌شوند.

برانکو برنامه تمرینی‌اش را تا بازی با نفت تهران اعلام کرد.

طبق این برنامه، سرخپوشان تا قبل از بازی با نفت تهران 8جلسه تمرینی خواهند داشت.

** برنامه سرخپوشان برای بازی با نفت تهران

شاگردان برانکو که دیروز یکشنبه دو جلسه تمرین داشتند امروز دوشنبه استراحت می‌کنندو فردا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنند.

تمرینات پرسپولیس در روزهای بعد غیر از تمرین آخر در ساعت یازده صبح برگزار می‌شود و آخرین تمرین هم ساعت 16حواهد بود که پس از ان بازیکنان برای اردوی پیش از بازی راهی هتل می‌شوند.

با توجه به اینکه بازی تیم پرسپولیس مقابل نفت تهران به روز دوشنبه موکول شده است بر این اساس ‌برانکو قرار است برنامه تمرینی تا قبل از بازی با نفت تهران را مشخص کند.

با توجه به تغییر زمان برگزاری بازی نفت تهران، وضعیت اقامت سرخپوشان برای اردوی پیش از بازی نیز تغییر می‌کند.

سرخپوشان پیش از این خود را برای بازی با نفت تهران در روز یکشنبه آماده کرده بودند حالا برنامه‌ریزی‌ها تغییر پیدا کرده است و مهمترین مسأله پس از دادن اتاق‌های رزروشده برای روز شنبه و پیدا کردن فرافیت مناسب در روز یکشنبه است.

** کاشانی قید فدراسیون فوتبال را زده است

مدیر عامل سابق پرسپولیس حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد.

حبیب کاشانی بیان کرد: به هیچ عنوان قصد حضور در فدراسیون فوتبال را ندارد چراکه مشغله کاری اجازه این کار را به وی نمی‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار