سوپرلیگ بسکتبال

شکست یک‌نیمه‌ای صدرنشین در آبادان

نیمه نخست دیدار تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و شیمیدر با برتری 43 بر 25 میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و شیمیدر تهران از هفته هشتم سوپرلیگ بسکتبال ایران، ساعت 16 امروز در سالن 17 شهریور آبادان آغاز شد. 

تیم میزبان بازی را بهتر از صدرنشین سوپرلیگ آغاز کرد. آبادانی‌ها که هفته گذشته در گرگان برابر شهرداری شکست تلخ و پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشته بودند، از ابتدای بازی ابتکار عمل را به دست گرفتند و با بازی‌گردانی خوب آرن داودی، عرصه بر شاگردان جواد رحمتی‌پور سخت کردند. این کوارتر با برتری 26 بر 10 پالایش نفت به پایان رسید. 

شیمیدر اسیر 3 امتیازی‌های نفت 
با آغاز کوارتر دوم بازیکنان پالایش نفت پرتاب‌های 3 امتیازی را در دستور کار خود قرار دادند. پرتاب‌های آرن داودی، جوانوویچ و محمد جمشیدی یکی پس از دیگری سبد شیمیدر را فروریخت تا شاگردان حماد سامری فاصله خود را با حریف بیشتر و بیشتر کنند. آن سوی میدان هم اوشین ساهاکیان تلاش زیادی برای شیمیدر انجام داد اما نتوانست از شکست سنگین تیمش در نیمه نخست جلوگیری کند. پرتاب 3 امتیازی محمد حسن‌زاده هم حسن ختامی برای نیمه نخست آبادانی‌ها بود تا شاگردان سامری در پایان کوارتر دوم 43 بر 25 برنده به رختکن بروند.
 
انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.