جنجال گرگانی‌ها ادامه جوسازی پیش از بازی بود

صاحبیان: هزینه آزمایش دوپینگ را از جیبم می‌دهم

سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد معتقد است حواشی بازی امروز این تیم برابر شهرداری گرگان ادامه جوسازی مسئولان تیم حریف بود.

مهدی صاحبیان به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز بازی بسیار زیبا و سنگینی را مقابل شهرداری گرگان به نمایش گذاشتیم. متاسفانه ابتدای بازی چند گل بچه‌گانه دریافت کردیم تا شهرداری از ما فاصله بگیرد اما در ادامه بهتر بودیم و به هرحال بازی را واگذار کردیم. 

وی درباره حاشیه‌های دیدار امروز تیمش برابر شهرداری گرگان توضیح داد: این موضوع هم ادامه همان سناریوی جوسازی پیش از بازی علیه ما بود. گرگانی‌ها چندروز پیش مدعی شده بودند باید از بازیکنان ما تست دوپینگ گرفته شود. امروز هم حدود 80 تماشاگر از گرگان به مشهد آمده بودند و بالا سر ما حضور داشتند. 

صاحبیان ادامه داد: هزینه آزمایش دوپینگ بازیکنان و حتی کادر فنی ثامن مشهد را از جیبم می‌دهم . این حرف‌ها یعنی چه؟! بله بازیکنان من دوندگی زیادی دارند. زمانی که گرگانی‌ها درگیر انتخاب مربی خود بودند ما تمرین می‌کردیم و دلیل آمادگی بازیکنان ثامن همین تمرینات است. 

سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد درباره وضعیت این تیم در جدول رده‌بندی سوپرلیگ، پس از شکست امروز گفت: نگاه ما به پلی‌آف است و از اول هم روی آن بازی‌ها هدف‌گذاری کرده بودیم. 19 بازی دیگر یا بهتر بگویم 19 فینال دیگر پیش رو داریم و کسی نمی‌داند در این دیدارها چه اتفاقاتی می‌افتد. البته دوست داشتیم در پایان دور اول در نیمه بالای جدول حضور داشته باشیم و اگر مقابل شیمیدر در بازی بعد به پیروزی برسیم، این اتفاق می‌افتد. کاری که بسیار سخت است.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار