گالری تصاویرتان را در واتس آپ پنهان کنید

اگر نمی‌خواهید عکسهایی که توسط اپلیکیشن واتس اپ ذخیره می‌شوند، در گالری دستگاه شما نمایان باشد.در این ترفند این پنهان کردن را آموزش می دهیم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که نمی‌خواهید عکسهایی که توسط اپلیکیشن واتس اپ ذخیره می‌شوند، مخصوصاً اگر آن عکس‌ها شخصی هستند و افراد دیگری نیز به گوشی شما دسترسی دارند.

برای پنهان کردن این نوع فایل ها به هیچ عنوان نیاز به روت بودن دستگاه شما نیست و تمام کارها با یک فایل منیجر انجام خواهد شد. نکته اصلی اینجا است که این روش برای دستگاه هایی با سیستم عامل اندروید است.

۱ – در مرحله اول شما می‌بایست اپلیکیشن فایل منیجر را باز کنید.

۲ – به فولدر WhatsApp بروید، معمولاً این فولدر در قسمت sd card ذخیره می‌شود.پس از ورود به فولدر ذکر شده وارد فولدر Media شوید.



گالری تصاویرتان را در واتس آپ پنهان کنید



۳ – پس از وارد شدن به فولدر فوق، حال می‌بایست فولدری با نام WhatsApp images  را پیدا کرده و بر رویش ضربه ای بزنید تا وارد آن شوید. پس از ورود در سمت راست و قسمت بالایی صفحه اپلیکیشن ۳ نقطه بر روی همدیگر وجود دارد.باید بر روی آن فشرده و سپس گزینه File را انتخاب کنید.



گالری تصاویرتان را در واتس آپ پنهان کنید



۴ – در این مرحله یک فولدر تحت عنوان nomedia. ایجاد کنید.در صورت موفقیت با پیغام ".nomedia” is created. مواجه خواهید شد.


گالری تصاویرتان را در واتس آپ پنهان کنید



۵ – کار ما تمام شد . پس از ساخت این فولدر، سیستم عامل دستگاه فولدری که در آن nomedia. ایجاد شده است را به عنوان یک فولدر سیستمی پنهان شناسایی می‌کند.



گالری تصاویرتان را در واتس آپ پنهان کنید




 و حالا در صورت رفتن به گالری خود خواهید دید که دیگر خبری از عکس‌های واتس اپ در گالری دستگاه شما نخواهد بود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار