ابوترابی‌فرد در نطق پیش از دستور:

تفکر بسیجی دنیای اسلام را به مشتی گره کرده در برابر استکبار تبدیل کرده است

نایب رئیس مجلس گفت: تفکر بسیجی دنیای اسلام را به مشتی گره کرده در برابر استکبار تبدیل کرده و راه نفوذ بیگانگان را در عرصه‌ها مسدود نموده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "محمدحسن ابوترابی‌فرد" در نطق پیش از دستور امروز صحن علنی مجلس گفت: در هفته بسیج سالروز تاسیس نهاد بالنده، اقتدارآفرین و عزت‌بخش بسیج مستضعفین را محضر ملت عزیز و بزرگ ایران، امت اسلام و مستضعفین جهان به ویژه جامعه بسیجی امت اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این نهال پرثمر ریشه‌هایش در اعماق قلب و روح امت اسلام جا گرفته است، اظهار داشت: بسیج به دست توانای امام بزرگوار و با الهام از آموزه‌های قرآن کریم در متن جامعه اسلامی نهادینه شده است.

وی با بیان اینکه بسیج ترجمه روشنی است از کلمه مبارکه‌ای که تلاوت کردم، تصریح کرد: قومی که خدای سبحان را دوست می‌دارند و خدای متعال آنان را دوست می‌دارد.

وی افزود: محبت خدای سبحان به این جامعه آراسته به عمل صالح و ایمان زمینه تجلی محبت خدای سبحان در قلب نورانی آنان را فراهم آورده است و یک پیوند مستحکم و ناگسستنی میان آنان و خداوند متعال برقرار شده است.

ابوترابی‌فرد بیان داشت: ویژگی دوم که ثمره عشق به خدا و لطف ذات اقدس به این انسان‌های دلباخته به حق می‌باشد، این است که آنها در برابر بندگان خدا متواضع هستند، همانند زمین که زیرپای انسان ذلول است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیجیان خود را فراموش کرده‌اند، اظهار داشت: آنها در سایه محبت الهی به بندگان خدا عشق می‌ورزند و به سعادت و تعالی آنها می‌اندیشند.

وی متذکر شد: بسیج نیروهای تربیت یافته‌ای در مکتب قرآن و با قلبی لبریز از محبت خدا و مومنان او در برابر دشمنان اسلام و جامعه بشریت مقتدر و عزیزند و این عزت و اقتدار رمز رویارویی آنان با باطل و دشمنان است.

وی افزود: نیروی بسیجی دلباخته به خدا و سرسخت در مقابل باطل با مجاهدت تمام و ایستادگی یعنی سعی کامل در راه مقابله با دشمن گام بر می‌دارد.

ابوترابی‌فرد در ادامه گفت: یعنی اینکه نیروی بسیجی خستگی‌ناپذیر است و خستگی راه او را از پای در نمی‌آورد و به آرمان بلند خود فکر می‌کند و به هیچ ملالتی توجه نمی‌کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نیروی بسیجی از پشتوانه علمی و معرفتی برخوردار است، تصریح کرد: پشتوانه حرکت نیروی بسیجی ایمان، محبت و دلباختگی به خدا و جامعه انسانی است.

وی با بیان اینکه ایمان منظومه فکری بسیجی را تشکیل می‌دهد، اذعان داشت: بسیجی به اهم مسائل فراروی خود می‌پردازد و با چنگ زدن به ریسمان حق یعنی با بصیرت و استقامت در راه دوست گام بر می‌دارد و همین امر منجر به سکوی پرش آنان گردیده است.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه این تفکر و اندیشه ما را از گذرگاه تحریم به نقطه اوج قدرت رساند، گفت: در واقع این اندیشه بود که ما را به نقطه تثبیت شده سیاسی و اقتصادی در جهان رساند و همچنین ملت ایران را به چرخه کامل سوخت رسانید.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این تفکر بسیجی است که دنیای اسلام را به مشتی گره کرده در برابر استکبار تبدیل نموده است، متذکر شد: این تفکر بسیجی است که راه نفوذ بیگانگان را در عرصه‌ها و ابعاد گوناگون مسدود نموده است.

وی بیان داشت: امیدوارم همگی در راه تربیت اسلامی و بصیرت و استقامت گام برداریم و قدردان نیروهای بسیجی جان بر کف باشیم و آرزوی سعادت و سلامت برایشان دارم.

ابوترابی‌فرد در پایان با گرامیداشت روز مجلس و شهادت آیت‌الله مدرس خاطرنشان کرد: امیدوارم همگی پاسدار حریم این شهید بزرگوار و آرمان‌های امام راحل باشیم و همچنین بازوی توانایی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

 برای دریافت پیامک‎ها و اخبار باشگاه خبرنگاران به کانال تلگرامی ما بپیوندید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار