پیام محسن رضایی به اولاند در پی انتشار تصویر جنازه کودک چهارساله در ترکیه

در پی انتشار تصویر جنازه کودک چهارساله در ترکیه محسن رضایی پیامی را برای اولاند نوشت.

پیام محسن رضایی به اولاند در پی انتشار تصویر جنازه کودک چهارساله در ترکیهبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی "محسن رضایی"؛ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی انتشار تصویر جنازه کودک چهارساله در ترکیه پیامی را برای اولاند رئیس جمهور فرانسه نوشت.

این پیام به شرح زیر است:

کشف جنازه یک دختربچه چهار ساله سوری در ساحل غربی ترکیه یادآور تصاویر دلخراش مرگ "آیلان کردی" سه ساله است که ماه سپتامبر پس از واژگون شدن قایق‌شان در مسیر جزیره یونان درگذشت و دکتر رضایی قبلاً در این مطلب+ درباره آن یادداشتی نوشته بود، اما با پخش گسترده تصویر کودک چهار ساله سوری در شبکه های اجتماعی، دکتر محسن رضایی امروز با انتشار عکسی از این کودک در اینستاگرام شخصی خود ضمن ابراز تاسف برای افزایش کودک کشی، در پیامی برای اولاند ریاست جمهور فرانسه، ریشه اتفاقات فرانسه را در بی توجهی به حضور تکفیری ها و کودک کشی ها در سوریه دانست. متن پیام به شرح زیر است:«آقای اولاند رئیس جمهور فرانسه؛ اگر شما نسبت به این عکس ها اشک چشمتان جاری می شد و گروه های تکفیری سوریه را حمایت نمی کردید، امروز امروز چشمان ملت شما پر از اشک نمی‌شد.

ما برای این دختر مظلوم سوری و هم برای کودکان فلسطینی و هم برای کودکان یمنی و هم برای کودکان فرانسوی ناراحت هستیم. بیایید دست از کینه و تبعیض بردارید و گروه های تکفیری و دولت های تروریستی و کودک کش مثل اسراییل را حمایت نکنید.»

این پیام در اینستاگرام محسن رضایی نیز منتشر شده است.


پیام محسن رضایی به اولاند در پی انتشار تصویر جنازه کودک چهارساله در ترکیه

تصویر پیام محسن رضایی در اینستاگرام


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۴
ای عزیز و ای نور چشم من.ای یاد گار هشت سال دفاع مقدس ایران زمین در قلبم حک شده ای دوستت دارم.نشان دادی که سرباز ولایت وامام خامنه‌ای عزیز هستی.درود خداوند برشما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۴
احسنت عالی بود تشکر از اقای رضایی
رضایی محبوب دلهاست
آخرین اخبار