مشهد؛

برگزیده انجمن فیلم کوتاه تهران روی پرده برداشت کوتاه

فیلم کوتاه «سه سال و سه ماه و دو روز»، مدال آور انجمن فیلم کوتاه تهران، چهارشنبه این هفته در برداشت کوتاه روی پرده سینما هویزه می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ برداشت کوتاه این هفته به اکران و نقد فیلم کوتاه «سه سال و سه ماه و دو روز» اثر داوود رحمانی و سعید ولی زاده اختصاص دارد.

این فیلم سی دقیقه ای که در هفته گذشته مدال انجمن فیلم کوتاه در سی و دومین جشنواره فیلم کوتاه تهران را بدست آورد، تولید حوزه هنری خراسان رضوی است و پیش از این نیز عنوان بهترین فیلم کوتاه داستانی جشنواره بینالود را از آن خود کرده بود.

فیلم کوتاه «سه سال و سه ماه و دو روز» در مورد ساعت پایانی یک محکوم به اعدام است که برخی افراد در جریان زندانی شدن متنبه می شوند و برای آنها امکان و فرصت بخشش به وجود می آید.

این فیلم کوتاه در اولین حضور خود در جشنواره‌های داخلی، جایزه ویژه هیات داوران بهترین فیلمبرداری جشنواره فیلم کوتاه رضوی را کسب کرده است.

فیلم کوتاه «سه سال و سه ماه و دو روز» همچنین در جشنواره فیلم بینالود جایزه بهترین فیلم را دریافت کرده و نامزد دریافت بهترین تصویربرداری، تدوین و صداگذاری بوده است.

«سه سال و سه ماه و دو روز» همچنین در جشنواره سراسری تولیدات حوزه هنری موفق به کسب دیپلم افتخار شد و در جشنواره فیلم کوتاه یزد نیز دیپلم افتخار بهترین تصویربرداری را از آن خود کرده است.

امیر بشیری، امیر محاسبتی، مصطفی محمدزاده، روشنک سه قلعه گی، احمد طاهونچی، علیرضا اسدی، محسن شهرکی، کیوان روشن نژاد و فاطمه مهدوی پویا در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته اند.

برداشت کوتاه این هفته ساعت 17 چهارشنبه در پردیس سینمایی هویزه و با حضور داوود رحمانی، سعید ولی زاده، علی جعفری و مهدی رضایی نقد و بررسی می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید. 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.