دبیر: گزارش حسابرسی شرکت‌ها و سازمان شهرداری محرمانه نیست

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: شهرداری مال مردم است و هیچ اطلاعات محرمانه‌ای وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در تذکر پیش دستور و با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی شورا اظهار کرد: شورای دوم کار اطلاع رسانی را شروع کرده و به این ترتیب از شورای سوم و چهارم انتظار داشتیم که در اطلاع رسانی‌ها بیشتر ورود کند و عقب نشینی نکند.

وی ضمن تقاضا از رئیس شورای شهر گفت: تقاضا دارم از شما که این اطلاع رسانی ها را دقیق تر انجام دهید و در سایت شورا این اطلاعات را بارگذاری کنید البته اینکه سایت شورا توسط فناوری شهرداری اداره می‌شود اتفاق خوبی نیست. 

دبیر ادامه داد: اعضای شورای شهر با رای مردم انتخاب شده است و حرف آن‌ها باید به گوش مردم برسد.

وی با اشاره به اظهارات حسابرس گفت:حسابرس گفته است که مستندات ارائه شده به درد ما نمی‌خورد از این رو نمی‌توان حسابرسی دقیقی داشت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به قانون بورس برای رفع ابهام ارائه گزارش حسابرسی به اذهان عمومی تصریح کرد: هیچ اطلاعات محرمانه‌ای نیست و حتی بورس نیز ده روز قبل از برگزاری مجمع تمامی اطلاعات شرکت‌ها را بر روی سایت بورس قرار می‌دهد تا مردم ببینند.

دبیر بیان کرد: شهرداری مال مردم است و باید از اطلاعات آن آگاه باشند. از این رو تقاضا دارم که گزارش حسابرسی‌‌ها را در سایت بگذاریم و حال که امکان برگزاری جلسات حسابرسی در روزهای سه شنبه نیست حداقل اخبار آن را روزهای دوشنبه به مردم اطلاع دهیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار