اصفهان؛

سردسته فراری باند سارقان مسلح بانک کشاورزی نجف آباد دستگير شد

فرمانده انتظامي استان اصفهان از دستگيري سردسته فراری باند سارقان مسلح بانك شهرستان نجف آباد خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، سردار "عبدالرضا آقاخاني" گفت: كارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان در ادامه تحقيقات خود براي دستگيري سردسته باند سارقان مسلح بانك كشاورزي نجف آباد كه در سال 1383 پس از درگيري و به شهادت رساندن يكي از ماموران متواري شده بود سرانجام پس از 11 سال توانستند محل زندگي اين متهم را در استان قم شناسايي كنند.

وي با بيان اينكه متهم که در اين سال ها با اسامي و عناوين جعلي در استان هاي مختلف زندگي مي كرد افزود: پليس اصفهان با اخذ نيابت قضائي به استان مزبور رفته و در يك عمليات ويژه و غافلگيرانه وي را در يك انبار علوفه دستگير كردند.

سردار آقاخاني گفت: متهم دستگير شده در سال 1383 با همدستي دو نفر اقدام به سرقت مسلحانه بانك كشاورزي كرده بود كه حين فرار با ماموران درگير و باعث به شهادت رسيدن يكي از ماموران مي شود.

وي با اشاره به اينکه در اين عمليات يكي از متهمان به هلاكت رسيد و يكي ديگر نيزدستگير شد ادامه داد: سردسته اين باند که از صحنه متواري شده بود پس از 11 سال دستگیر شد .

فرمانده انتظامي اصفهان با بيان اينكه پرونده جرايم خاص تا زماني كه تكميل نشوند مختومه نخواهند شد گفت: پيگيري پرونده ها ، مجرمان و متهمان متواري و تحت تعقيب در دستور كار پليس است و سرانجام آنان دستگير و تحويل قانون خواهند شد. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.