ایلام؛

کمک 100 میلیون ریالی مردم زلزله‌زده مورموری ایلام به زائران اربعین حسینی

بخشدار کلات مورموری آبدانان از کمک یکصد میلیون‌ریالی مردم این بخش به زوار اربعین حسینی در مرز بین‌المللی مهران خبر داد.

کمک 100 میلیون ریالی مردم زلزله‌زده مورموری ایلام به زائران اربعین حسینیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مردم بخش گرمسیری کلات مورموری از توابع شهرستان آبدانان در جنوب استان ایلام که از 27 مردادماه سال گذشته تاکنون بیش از دو هزار زلزله و پس‌لرزه را تجربه کردند، یکصد میلیون‌ریال کمک نقدی و غیرنقدی برای پذیرایی از زائران عتبات عالیات اهدا کردند.

بخشدار کلات مورموری در این‌باره گفت: کمک‌های مردمی مردم بخش کلات مورموری به صورت نقدی و غیر‌نقدی جمعاً 100 میلیون‌ریال بوده که 80 میلیون‌ریال آن کمک نقدی و 20 میلیون ریال آن کمک‌های غیر‌نقدی است.

حجت هادیزاده افزود: کمک‌های غیر‌نقدی مردم این بخش شامل قند، روغن، برنج، چای، لیوان یکبار مصرف، خرما و ... می‌ّباشد.

وی تصریح کرد: کمک‌های اهدائی و جمع‌آوری شده مردم بخش کلات مورموری در جنوب استان ایلام در ایستگاه صلواتی شهدای شهرستان آبدانان که در نزدیکی مرز بین‌المللی مهران جانمایی شده است در قالب پذیرایی از زوار اربعین حسینی هزینه می‌شود.

ایستگاه صلواتی شهدای شهرستان آبدانان به نمایندگی از مردم این شهرستان در نزدیکی نقطه صفر مرزی در مرز بین‌المللی مهران، خدمات‌رسانی و پذیرایی از زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات را بر عهده دارد.

شهرستان آبدانان در فاصله 160 کیلومتری از مرکز استان ایلام و در فاصله 140 کیلومتری از مرز بین‌المللی مهران قرار دارد که در نزدیکی نقطه صفر مرزی، ایستگاه شهدای شهرستان آبدانان از زوار اربعین حسینی پذیرایی می‌کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.