درخواست سرخو از شهردار برای تحلیل گیری مراکز درمانی

عضو کمیسیون عمران حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: از شهردار تقاضا داریم برای سلامتی و آسایش مردم کار تحلیل مراکز درمانی را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن سرخو عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اظهار کرد: اخیرا یکی از مسئولان وزارت بهداشت اعلام کرده که این وزارتخانه در اداره امور مراکز درمانی و دولتی دچار عقب ماندگی است و رفتاری که در برخی از مراکز دولتی درمانی دیده می‌شود حاکی از همین اظهار نظر است.

وی افزود: در بیمارستان سوانح و سوختگی برخوردهایی صورت می‌گیرد که درد سوختگی مراجعین در مقابله با ناراحتی‌های ناشی از این برخوردها ناچیز به نظر می‌رسد که بر همین اساس وزیر بهداشت در جلسه شورا اعلام آمادگی کرد که مدیریت مراکز درمانی و بیمارستان های تهران را به شهرداری تهران واگذار کند.

سرخو گفت: مصرف بی‌رویه داروهای خارجی و الزام بیمه‌ها برای پرداخت هزینه‌های گزاف آن برخلاف سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری هزینه های درمان را به دو برابر افزایش داده است از این رو درخواست دارم شهردار تهران به خاطر سلامتی و آسایش مردم تهران کار تحلیل‌گیری این مراکز درمانی را فراهم کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار