شاکری خطاب به دنیامالی:

نماینده مردم را در انجام وظایف ذاتی‌اش متهم نکنید

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: نماینده مردم حق دارد در قالب تذکر و سوال در حیطه نظارتی موضوعاتی را مطرح کند و نباید به انجام وظایف ذاتی‌اش متهم کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور با  اشاره به اظهارات دنیامالی نسبت به اعتراض به اظهارات حافظی اظهار کرد: باید بر نقد وارد کردن به آن چه که جزء وظایف شورای شهر است دقت کنیم و این فرصت را به اعضای شورای شهر بدهیم تا در قالب تذکر سوالات را بیان کنند و مدیریت شهری و شهرداری تهران نیز می‌توانند از فرصت برای پاسخ استفاده کنند.

وی افزود: این رویه در مجلس شورای اسلامی نیز وجود دارد و اگر کاندیدی صحبتی را مطرح کرد دلیل بر این نیست که دیگر در پاسخ وزیر و رئیس جمهور تکیه نکنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: حافظی سوالی را مطرح کرده و شهرداری تهران نیز می‌تواند پاسخی را تهیه کند و نسبت به آن پاسخگو باشد درست نیست نماینده‌ی را نسبت به وظیفه ذاتی آن متهم کنیم.

شاکری با اشاره به این که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، تصریح کرد: نمایندگان مردم در شورای شهر با رای مردم به این مکان آمده‌اند و تجربه دو ساله‌ای را در این زمینه دارند و بناید فراموش کرد که اگر هدف خدمت کردن است شورا و مجلس فرقی ندارد.

وی تاکید کرد: کاندیداتوری مجلس می‌تواند خسارت بزرگی به شورا‌های سراسر کشور وارد کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار