اوحدی: اطلاعاتی جدید در اختیار خانواده رکن‌آبادی قرار گرفت/ تمدید سامانه سماح تا 2 روز

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با اعزام خانوده رکن آبادی شواهد جدیدی از وضعیت وی در اختیار خانواده اش قرار گرفته است که به دنبال تطبیق این شواهد با مستندات هستیم.

اوحدی:در حال تطبیق شواهد جدیدی از وضعیت رکن آبادی با مستندات هستیم/ تمدید سامانه سماح به مدت دو روزسعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به سوالی مبنی بر اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص پیدا شدن سفیر سابق ایران در لبنان گفت: با توجه به اعزام خانواده رکن آبادی، شواهد جدیدی از جمله عکس در اختیار آنان قرار گرفته است که در حال تطبیق این شواهد با مستندات واقعی هستیم.

وی در ادامه افزود: تا به این لحظه هنوز نتیجه قطعی در این خصوص را دریافت نکرده ایم پس وی همچنان جزو مفقودین و کسانی که هنوز اطلاعی از آنان در دست نیست، محسوب می شود.

اوحدی تاکید کرد: با توجه به شناسایی دو نفر دیگر از مفقودین،تعداد مفقودین ایرانی به 15 نفر کاهش یافت.

رئیس سازمان حج و زیارت همچنین از تمدید مهلت ثبت نام در سامانه سماح خبر داد وتصریح کرد: با توجه به استقبال مردم و تصمیم ستاد مرکزی اربعین مهلت ثبت نام در سامانه سماح به مدت دو روز تمدید شد ضمن اینکه ثبت نام کنندگان تا روز شنبه مهلت دارند تا مدارک خود را برای اعزام تحویل دهند.

وی در پایان یاد آور شد: تا کنون بیش از یک میلیون نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند و بیش از 600 هزار روادید صادر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۴
عربستان یکی یکی می کشه بعد جسد ها را پس میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۴
انشاا... بزودی خبر خوبی رو از این دیپلمات ارزشمند کشورمون بشنویم.
آخرین اخبار