مخبر دزفولی: معاون اول قوه قضاییه ورود به پرونده بورسیه‌ها را اعلام کرد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده بورسیه‌ها، گفت: معاون اول قوه قضاییه ورود قوه قضاییه به پرونده بورسیه‌ها را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور در جمع خبرنگاران ، در رابطه با سرنوشت پرونده بورسیه‌ها، اظهار داشت: وضعیت بورسیه‌ها را معاون اول قوه قضاییه فرمودند و آن این است که در این مورد خاص به قوه قضاییه برای ورود اجازه داده شده است.

وی ادامه داد: بورسیه‌ها اگر اشکال و نکته‌ای داشته باشند می‌توانند به قوه قضاییه ببرند و این قوه پرونده‌های آنها را بررسی و رسیدگی کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی  در خصوص جمع بندی گزارش اردوهای مختلف که توسط رئیس جمهور به دبیر شورای عالی فرهنگی واگذار شده است نیز گفت: این گزارش در حال بررسی و ان‌شاءالله بعد از آماده شدن در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام می‌شود.

مخبر دزفولی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی براینکه معاونان فرهنگی  وزرای علوم  وبهداشت قدیمی‌بودن آیین نامه‌های فرهنگی را دلیل این مسئله می‌دانند و آیا شورا قصد بازنگری در این آیین‌نامه‌ها را ندارد، تصریح کرد: در جمع‌بندی این گزارش هم بحث بررسی وضع موجود مورد توجه است و هم اگر آیین‌نامه‌ها و مصوبات قبل نیاز به صلاح داشته باشد اصلاح آنها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.