بیشترین و کمترین قیمت طلای سرخ ایران در بازار

نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم زعفران حداقل ۴ میلیون و۳۵۰ هزار وحداکثر ۵ میلیون و۵۰۰ هزار تومان است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،غلامرضا میری با بیان اینکه هنوز آمار صادرات زعفران در آبان‌ماه امسال مشخص نشده است، درباره میزان صادرات این محصول در مهرماه اظهارداشت: براساس آماری که گمرک ارائه کرده، در مهرماه ۹۴ حدود ۳۲۰ کیلوگرم زعفران از کشور صادر شده که این عدد اشتباه است و ما این موضوع را به مسئولان گمرک اعلام کرده‌ایم.

نایب رئیس شورای ملی زعفران افزود: مسئولان گمرک گفتند که این موضوع را بررسی خواهند کرد اما هنوز اصلاحیه‌ای در این زمینه نداده‌اند. به گفته میری، میزان صادرات طلای سرخ در شهریورماه 4 تن و 467 کیلوگرم بوده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه بازار طلای سرخ در حدود ۱۰ روز اخیر به ثبات نسبی رسیده است، گفت: درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم زعفران حداقل ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و حداکثر ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

نایب رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه ایجاد شرایط ثبات در بازار طلای سرخ سبب اطمینان خریداران و در نتیجه رونق صادرات می‌شود، افزود: در حال حاضر رکود بر بازار حاکم نیست اما چون خریداران از شرایط آن مطمئن نیستند زیر بار سفارش‌های سنگین نمی‌روند.

منبع:مهر

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.