هاشمی: کشفیات قاچاق مطلوب نیست/ رسیدگی به پرونده حمله به موسوی لاری

استاندار تهران گفت: با کنترل مرزهای جنوبی، شمالی و غربی کشور کالاهای قاچاق باید شناسایی و کشف شده تا از ورود آن‌ها به تهران جلوگیری شود.

کنترل مرزها و کشف کالاهای قاچاق / رسیدگی به پرونده حمله به موسوی لاریبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن هاشمی استاندار تهران در حاشیه نشست خبری کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد استان تهران در ارتباط با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: حرکت مثبت تاکنون در این خصوص انجام نشده است و باید سیاستی در این باره اتخاذ شود تا ورود کالاهای قاچاق به کشور را به حداقل رساند.

وی با اشاره به این که 60 درصد از کالاهای قاچاق وارد استان تهران می‌شود، ادامه داد: با کنترل مرزهای جنوبی، شمالی و غربی کشور کالاهای قاچاق باید شناسایی و کشف شده تا از ورود آن‌ها به تهران جلوگیری شود.

استاندار تهران با اشاره به کشف 200 تریلری حامل سیگار قاچاق در کشور افزود: این سیگارها تاریخ گذشته هستند که باید با همکاری اداره پسماند در زباله سوز استان تهران سوزانده شود.

هاشمی در خصوص کاهش مصرف سوخت در استان تهران اظهار داشت: ماهانه 200 میلیون لیتر ذخایر سوخت (نفت و گاز) در سطح استان داشته‌ایم که رقم قابل توجهی است.

وی با اشاره به حمله آقای موسوی لاری نماینده مجلس گفت: بر اساس گزارش به دست آمده و تکمیل پرونده تا آخر هفته و به دستور وزیر محترم اقدامات لازم در این مورد انجام خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار