صنعت در هفته ای که گذشت؛

بی مهری دولت به صنعت غذایی کشور/تحویل خودرو های ثبت نامی از روز شنبه

معاون فروش وبازاریابی ایران خودرو از تحویل خودروهای ثبت نامی درطرح اعطای وام 25 ملیون تومانی هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از بی مهری دولت به صنعت غذایی کشورتا تحویل خودرو های ثبت نامی از روز شنبه از مهم ترین رویدادهای هفته اخیر در صنعت است:

ورود شرکت‌های خارجی خودروساز به کشور نباید چراغ خاموش باشد
تجربه سال‌های تحریم نشان می‌دهد که هر گونه توافق صورت گرفته میان شرکت‌های خودروساز داخلی با طرف‌های خارجی باید کاملا شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی شود.

معاون فروش وبازاریابی ایران خودرو از تحویل خودروهای ثبت نامی درطرح اعطای وام 25 ملیون تومانی هفته آینده خبر داد.

یک کارشناس خودرو گفت: این تسهیلات تحریک کوچکی به وجود آورده و همانند مسکن عمل خواهد کرد.

اعطای تسهیلات 25 میلیون تومان برا ی خرید خودرو، غیر از شرکت های خودرو ساز داخلی کام شرکت های خودرو ساز چینی را نیز شیرین کرده است.

کارشناس فروش گفت : فرش ایرانی توسط سه کشور چین ، نپال و افغانستان کپی برداری و تولید می شود و ما به هیچ عنوان توانایی مقاومت در برابر آنان را نداریم.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت 15آذرماه امسال با حضور 110 شرکت خارجی از 22 کشور جهان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

یک کارشناس پوشاک گفت: با احداث شهرک های صنعتی پوشاک میتوان نمایشگاه های دائمی از پوشاک داشت که باعث رونق و رشد این صنعت نیز خواهد شد.


تزریق دو هزار و 500 میلیارد تومان نقدینگی به صنایع غذایی ایران موجب می شود تا 60 درصد از ظرفیت های خالی این صنعت فعال شود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی ایران با بیان اینکه تعیین نرخ 2 هزار و 850 تومانی ارز برای بودجه سال 95 همانند یک شمشیر دولبه است گفت: چنانچه این ارز برای واردات کالاهای لوکس و نهایی اختصاص یابد؛ عملا بلای جان تولید داخلی خواهد شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/









اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار