سعیدی: فرسودگی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قربانی می‌گیرد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آمار 27 هزار نفری تصادفات جاده‌ای در سال، ریشه‌ در عدم استاندارد سازی و فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی دارد.

سعیدی: فرسودگی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قربانی می‌گیردمحمداسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ با اشاره به عدم دقت در طراحی و اجرای کیفیت آسفالت‌ها اظهار کرد: بی‌توجهی به ترمیم و بازسازی آسفالت‌ها و فرسودگی ناوگان حمل ونقل جاده‌ای، تلفات جانی و تصادفات جبران ناپذیری را به وجود آورده است.

وی با بیان ضرورت در اصلاح ناوگان حمل‌ونقل عمومی تصریح کرد: یکی از زیرساخت‌های ضروری در کاهش آمار تلفات جانی و تصادفات جاده‌ای، اصلاح و ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی است که تاکنون متاسفانه در خصوص رسیدگی به این امر اقدامی صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌ها در آزادراه و بزرگراه‌ها افزود: در بحث زیرساخت‌های آزادراه، بزرگراه و اتوبان‌ها مشکل اساسی فرسودگی ناوگان حمل ونقل همچنان پررنگ دیده می‌شود که تنها با ارتقا در این بخش می‌توانیم تلفات و تصادفات را کاهش دهیم.

سعیدی گفت: در حال حاضر وضعیت ناامن جاده‌ها به طور جد نیاز به بازسازی و ترمیم دارد که بی‌توجهی به این امر قطعا به توسعه اقتصادی کشور ضربه سهمگینی وارد خواهد کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۴
واقعا زیر ساخت ازاد راه ها و بزرگ راه ها ضروریه خیلی از تصادفات به خاطر همین مشکل نامناسب بودن سطح جاده هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۴
جاده ها اینقد ناهمواره که اگه یه لحظه بخوای از اینه جلو عقب و رصد کنی صد در صد میوفتی تو چاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۴
واقعا وضعیت جاده ها اسف باره
آخرین اخبار