مراقب کلاهبرداران در پوشش مامور مالیاتی باشید/کسر 10 هزار تومان از حساب مشتریان بانک تجارت!!

کسر 10 هزار تومان از حساب مشتریان بانک تجارت، وام 60 میلیون تومانی برای مسکن،مشارکت 37.2درصدی افراد در اقتصاد از مهم‌ترین خبرهای منتشر شده در حوزه بانک و بیمه بود.

گزارش هفتگی بانک///مراقب کلاهبرداران در پوشش مامور مالیاتی باشید/کسر 10 هزار تومان از حساب مشتریان بانک تجارت!!به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حوزه بانک و بیمه و اقتصاد کلان یکی از مهم‌ترین بخشهای کلیدی کشور است که توجه به آنها می‌تواند عرصه را برای پیشبرد اهداف توسعه فراهم نماید.


ندیمی گفت: ستاد مبارزه با پولشویی در حال بررسی تمام جزئیات حساب‌های گمنام و پیگیری آنها است.


درحال حاضر دولت یازدهم به دلیل پرداخت یارانه ها به یک سری نهادها و بانک ها بدهکار است و ادامه این روند اشتباه بزرگ این دولت است، اشتباهی که رهایی از آن چندان آسان به نظر نمیرسد.


رئیس کل سازمان خصوصی سازی: مشمولان سهام عدالت مهرماه سال آینده از مانده بدهی خود اطلاع می یابند رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: این سازمان به موجب قانون، مهر ماه سال آینده به مشمولان سهام عدالت اعلام مانده بدهی خواهد کرد.


یک کارشناس اقتصادی گفت: اصول علم اقتصاد در خصوصی‌سازی به درستی اجرا نشده است.


بر مبنای محاسبات مرکز آمار ایران در سال گذشته، از مجموع 23 میلیون و 250 هزار و 627 نفر جمعیت فعال (15-64) ساله، 89.2 درصد شاغل و 10.8 درصد از جمعیت فعال را بیکاران تشکیل می دهند.


رئیس خانه اقتصاد ایران گفت: صنعت خودروسازی تنها از مزیت برتر لابی‌گری برای جذب منابع مالی دولت در بسته حمایتی برخوردار است.


سازمان امور مالیاتی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام وقوع برخی کلاهبرداری‌ها و سوء استفاده افراد سودجو از مودیان مالیاتی، خواستار هوشیاری آنان در مقابل شگردهای جدید کلاهبرداران شد.


معاون نظارتی بانک مرکزی،از تشکیل هیات نظارت برای ساماندهی موسسه تعاونی اعتباری ثامن‌الحجج خبر داد و از سپرده‌گذاران درخواست کرد تا با حفظ آرامش، برای ساماندهی موسسه مذکور به این هیات کمک کنند.


بانک مرکزی در بخشنامه ای فرم یکنواخت قرارداد مضاربه ،مصوب نوزدهم آبان ماه سال جاری شورای پول و اعتبار را به بانکها ابلاغ کرد.


دیروز بانک تجار ت از ابلاغیه کسر هزینه 10 هزار تومانی با ارسال پیامکی به مشتریانش رونمایی کرد، حال باید دید باقی بانک ها چه زمانی قرار است از این هزینه ها رونمایی کنند.


مرکز آمار ایران در تازه ترین گزارش خود از کاهش تورم نقطه به نقطه در آبان ماه خبر داد.


رئیس پژوهشکده بیمه گفت: توانمندی مدیریتی و توانگری مالی شرکت‌های بیمه از موضوعات مهم همایش سال‌جاری است که انتخاب این محورها به سال‌های 88 و 89 مربوط می‌شود.


بانک تجارت از این پس هزینه مربوط به خدمات پیامکی به مشتریان خود را از حساب آنها کسر می‌کند.


مدیرعامل بانک مسکن گفت: در پرداخت وام مسکن ملاحظات اجرایی وجود دارد به طوری که مبلغ 10 میلیون تومانی به مبلغ قبلی یعنی 60 میلیون تومانی برسد.


تعیین نرخ 2 هزار و 850 تومانی ارز دولتی در حالی از سوی دولت صورت می‌گیرد که بسیاری از کارشناسان بر این باورند تعیین این نرخ زمینه سرمایه‌گذاری خارجی و کنترل تورم را در سال آینده بیش از پیش فراهم می‌سازد.


معاونت نظارتی بانک مرکزی ،گزارش نحوه پراکندگي شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباري غيربانکي در سطح کشور را منتشر کرد.


مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون کمک‌های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از اعطای تسهیلات بانکی دوهزار میلیارد ریالی به صادرکنندگان کالاهای غیرنفتی خبر داد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار