برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی مفاهیم قرآن و نهج البلاغه

مسابقه بزرگ کتابخوانی مفاهیم قرآن و نهج البلاغه با همکاری نهادهای مختلف چون ستاد عالی کانونهای فرهنگی وهنری مساجد، 14 بهمن ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

رضا زاده مدیر موسسه قرآن و نهج البلاغه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برگزای نوبت دوم مسابقه بزرگ کتابخوانی مفاهیم قرآن و نهج البلاغه با همکاری نهادهای مختلف و ستاد عالی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد از جمله برنامه های قرآنی این مرکز است .
وی ادامه داد: مرحله اول این مسابقه همزمان با عید غدیر برگزار شد و افرادی که موفق به تهیه کتاب مسابقه نشدند و در آزمون حضوری شرکت نکردند می توانند در این مسابقه شرکت کنند.
وی در باره سایر برنامه های قرآنی این مرکز گفت: همچنین کلاسهای حضوری و غیر حضوری در استان قم و سایر استان هایی که دارای نمایندگی این موسسه هستند با محوریت حفظ آثار و نهج البلاغه برگزار می شود.
رضا زاده اظهار داشت: مخاطبان غیر حضوری این کلاسها هفته ای سه مرتبه از طریق تماس تلفنی با اساتید قرآنی تماس می گیرند و محفوظات خود را به اساتید ارائه می دهند.
وی در پایان با اشاره به برخی از جوایز مسابقه بزرگ کتابخوانی مفاهیم و نهج البلاغه گفت: افرادی که موفق به کسب نمره قبولی شوند از جوایز اعزام به کربلا، نجف، سوریه و مشهد بهره مند می شوند./ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار