دهمین سالگشت استاد «مرتضی ممیز» در خانه هنرمندان ایران

مراسم دهمین سالگشت استاد «مرتضی ممیز» جمعه 6 آذر در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران؛ به مناسبت دهمین سالگشت استاد «مرتضی ممیز» و همزمان با هشتادمین سالگرد تولد این هنرمند، «موسسه‌ هنری ممیز»، برنامه‌هایی را در محل خانه هنرمندان ایران برگزار می کند.

در دهمین سالگشت استاد «مرتضی ممیز»، «میشل بووه» طراح گرافیک فرانسوی و یکی از سرشناس ترین طراحان بین المللی نیز حضور دارد.

پس از این مراسم، نمایشگاهی از تصویرسازی های استاد ممیز نیز در خانه هنرمندان ایران افتتاح خواهد. «میشل بووه» نیز گزیده‌ای از پوسترهایش را که برای مراکز فرهنگی، سالن‌های تئاتر و… طراحی کرده است در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

«میشل بووه» در روز یکشنبه 8 آذر نیز کارگاه طراحی پوستر را در محل آموزشگاه ویژه برگزار می‌کند.

علاقه مندان برای حضور در مراسم دهمین سالگشت استاد «مرتضی ممیز» می توانند جمعه 6 آذر از ساعت 17 به تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی خانه هنرمندان ایران مراجعه فرمایند.

نمایشگاه تصویرسازی‌های استاد ممیز و نمایشگاه پوسترهای میشل بووه در نگارخانه های زمستان، پاییز و ممیز از شنبه 7 آذر تا پنجشنبه ۱۲ آذر از ساعت 13 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار