مرکز تئاتر مولوی در فرآیند بازسازی نمره قبولی را گرفته است

می‌توانم بگویم یکی از بهترین بازسازی‌ها در سطح مجموعه‌های فرهنگی‌ و‌ هنری در تئاتر مولوی رخ داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط‌عمومی مرکز تئاتر مولوی؛ کوروش سلیمانی در خصوص تالار مولوی گفت: من حدود یک ماه پیش به تالار مولوی رفتم و در مجموع می توانم بگویم یکی از بهترین بازسازی‌ها در سطح مجموعه‌های فرهنگی‌ و‌ هنری در تئاتر مولوی رخ داده است.

سلیمانی با اشاره به ضرورت این دوباره سازی در این سطح گفت: کاری بود که کاملا ضروری به نظر می‌رسید و چه خوب که عملیاتی شد.
 
این بازیگر و کارگردان تئاتر که تجربه چندین اجرا در مرکز تئاتر مولوی را داشته، در مورد مدت زمان فرایند بازسازی افزود: به نظر می رسد که شاید می‌شد در مدت زمان کوتاهتری این مجموعه احیاء شود؛ ولی کیفیت در چنین پروژه‌های بزرگ و ماندگاری از هر چیز مهمتر است. ضمن اینکه تا حد ممکن برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و حتی اجرا نیز به طور کامل در این مدت تعطیل نشد. 

وی در پایان صحبت‌هایش مرکز تئاتر مولوی را یک نماد و جریان فرهنگی دانست و عنوان کرد: مولوی صرفا یک سالن تئاتری نیست، مولوی یک ژانر تئاتر است. با فرم و محتوای خودش و من امیدوارم با همین رویکرد تئاتری پابرجا بماند. تئاتر مولوی تئاتری است که به مخاطبش احترام می گذارد و به دنبال جلب توجه کاذب و رایج نیست.





برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.