معاون وزیر صنعت عنوان کرد

شرکت های آلمانی سالنهای نمایشگاهی می سازند

معاون وزیر صنعت از توافق با سرمایه گذران آلمانی برای احداث سالنهای جدید نمایشگاهی خبر داد و گفت: سرمایه گذاران داخلی و خارجی میتوانند برای احداث هتل و رستوران اقدام نمایند.

حسین اسپهبدی معاون وزیر صنعت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به علاقه مندی شرکت های خارجی به سرمایه گذاری در شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی گفت: با سرمایه گذاران آلمانی جهت احداث سالن های جدید نمایشگاهی توافقی صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی افزود: البته سالها پیش نیز آلمانی ها در این بخش سرمایه گذاری کرده و سالن 38 را احداث کرده اند و این بار نیز پس از سالها مجددا برای سرمایه گذاری اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: البته شرایط برای حضور سرمیاه گداران داخلی و خارجی فراهم است و می توانند در بخش مورد نظر خود سرمایه گذاری نمایند.

اسپهبدی با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری در این بخش گفت: سرمایه گذاران می توانند برای احداث هتل، رستوران و سالن های جدید اقدام نمایند ضمن اینکه بسیاری از سالن های ما نیاز به بازسازی مجدد دارند که میتوانند با سرمایه گذاری در این بخش چندین سال از آن بهره برداری کرده وسپس آن را واگذار نمایند.

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که سرمایه گذاران خارجی با مشارکت شرکت های داخلی در این بخش سرمایه گذاری نمایند.

وی به این نکته نیز اشاره کرد که باتوجه به رفع تحریم ها و هجوم شرکت های خارجی برای حضور در ایران امیدواریم هرچه زودتر احداث سالن های جدید و بازسازی سالن های قدیمی آغاز شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار