منصوریان: خدا را شکر صالح را در تونل ندیدم!/ او باید نقاب از چهره‌اش بردارد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پس از دیدار این تیم برابر استقلال در جام حذفی، به شدت از حرکات مجید صالح انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های استقلال و نفت اظهار کرد: 12 دقیقه ماراتن بسیار خوبی را دیدیم. خودم زمانی که روی نیمکت بودم از تماشای بازی لذت بردم و این دیدار یکی از بهترین‌ نمایش‌های نفت بود. 

منصوریان با اشاره به اینکه نفت 4 موقعیت طلایی را از دست داد، افزود: بی‌دقتی بازیکنان نفت باعث شد نتوانیم برنده شویم و با آوردن عباس بوعذار و ایمان مبعلی دنبال حفظ مالکیت بودیم و نبض بازی هم دست ما بود. می‌دانستم در ضربات پنالتی نفت شانس کمی دارد. 

وی درباره هواداران استقلال گفت: عاشق تک تک آنها هستم و دست آنها را می‌بوسم. به مظلومی هم تبریک می‌گویم. به هرحال این روزها می‌گذرد. 

سرمربی نفت درباره حرکات مجید صالح در جریان و پایان بازی توضیح داد: برای این فوتبال متاسفم که کسی که خودش را معلم می‌داند، با حرکات دست به اهالی فوتبال توهین می‌کند. او پیش از بازی سمت بیرانوند می‌آید و به او می‌گوید، منصوریان با بازی ندادن تو می‌خواهد خرابت کند. آقای صالح! از 18 سالگی شاگرد من است و هر اتفاقی بیفتد به من انتقال می‌دهد. 

منصوریان ادامه داد: من پرویزخان را دوست دارم اما حضور چنین کسی روی نیمکت استقلال، وجهه این نیمکت را پایین می‌آورد. من همیشه به پسرم می‌گویم، فحش را یادبگیر اما نحوه و جای استفاده از آن را هم بدان. از بازیکن جوان انتظاری نمی‌رود اما این آدم سالهاست که در فوتبال است. 

وی با اشاره به برخورد صالح و چینی زیر تونل، تاکید کرد: خدا را شکر صالح را زیر تونل ندیدم و گرنه اتفاق بدی می‌افتاد!  او زیر تونل حرف رکیکی به چینی زد و بلافاصله از آن محل دور شد. صالح می‌خواهد خود را در محافل فوتبال موجه جلوه دهد اما شخصیت واقعی او پشت نقاب است. خیلی زشت است که این فرد درباره رئال و بارسا صحبت می‌کند! او باید نقاب را از صورتش بردارد. 

سرمربی نفت اضافه کرد: من فقط یک بار از روی نیمکت بلند شدم و آن هم برای آرام کردن پیام صادقیان بود. پیام تنها 5 سال از پسر من بزرگتر است و همه این فوتبال می‌خواهند او را بزنند. وقتی او مورد این هجمه قرار می‌گیرد، باید پیام را برای حضور در چنین میدان‌هایی آماده کرد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۴
دم منصوریان با غیرت گرررررم انشالله موفق و سربلند باشن
آخرین اخبار